Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

Mam na imię Marcin i w lipcu kończę 17 lat.

W minecrafta gram od 6 lat.

Poszukuje stabilnego serwera na którym będę mógł objąć stanowisko administratora, moderatora lub helpera.

Więc jeśli masz 11 lat i prowadzisz swój serwer to najlepiej omiń mój post ponieważ takie serwery rzadko wypalają.

Oferuję:

- Bycie na serwerze codziennie minimum 4 godziny, w weekendy dłużej

- Sprawdzanie czatu 

- Kulturę

- Ortografię

- Rozwiązywanie problemów graczy

Posiadam sprawny mikrofon, discord i ts3.

Wiem, że tak wysoka ranga wiąże się z odpowiedzialnością i nie chce jej mieć tylko i wyłącznie dla kolorku na chacie, ale chce żeby graczom dobrze się grało na serwerze z ogarniętą administracją.

W minecrafta gram dla przyjemności i nie muszę dostawać wynagrodzenia.

Jeśli szukasz kogoś takiego jak ja to zapraszam do kontaktu na discordzie: MaFix#8737 

• Biter. zmienił tytuł tematu Zostanę administratorem

Siema, szukam właśnie ludzi do prowadzenia serwera. kogoś kto bedzie codziennie zaglądał na serwa ponieważ u mnie z czasem krucho.

Gram już odkąd pojawił się minecraft i po drodze miałem już kilkanaście serwerów różnych, ale właśnie ze wzgledu na mało czasu zamykałem je, ale teraz zaczynam i kompletuje dobrą ekipe.

Myślę, że jak będziesz ogarniał i codziennie będzie ktoś na serwerze z administracji to serwer będzie bardzo długi okres czasu bo od administracji zależy jak serwer będzie funkcjonował.

Aktualnie wszystko jest na etapie tworzenia, konfigurowania, tłumaczenia, robię to sam, ale jak masz jakąś wiedzę na ten temat to wszystko pójdzie szybciej i sprawniej.

U mnie stawiam nacisk na ciągły rozwój wiadomości o wszelakich pluginach itp. (nie wymagam na początku znajomości tego wszystkiego, aby były znane podstawowe komendy)

Plan na przyszłość po oficjalnym otwarciu serwera: strona internetowa serwera