Skocz do zawarto艣ci

Zostan臋 Pomocnikiem/Moderatorem na serwerze

Polecane posty

Witam, jestem ch臋tny na stanowisko Moderator/Pomocnik 馃檪

Co艣 o mnie :聽

Discord / TeamSpeak3 : Mam聽

Mikrofon jest

Gram w minecrafta od 9 lat komendy znam bardzo dobrze mo偶liwo艣膰 o pytania komend , na serwerze m贸g艂bym by膰 w tej chwili bardzo du偶o je偶eli jest szko艂a 4 godziny na serwerze.. , mo偶liwo艣膰 podania facebooka , je偶eli serwer ma wy偶ej ni偶 7 graczy mog臋 si臋 do艂ozy膰 na serwer, wi臋cej info mo偶esz pisa膰 na priv lub na discordzie Salvador#3411聽

giphy.gif
Je偶eli pomog艂em zostaw Serduszko!鉂

Udost臋pnij ten post

Udost臋pnij na innych stronach
Pani Kasia

Siema, szukam w艂a艣nie ludzi do prowadzenia serwera. kogo艣 kto bedzie codziennie zagl膮da艂 na serwa poniewa偶 u mnie z czasem krucho.

Gram ju偶 odk膮d pojawi艂 si臋 minecraft i po drodze mia艂em ju偶 kilkana艣cie serwer贸w r贸偶nych, ale w艂a艣nie ze wzgledu na ma艂o czasu zamyka艂em je, ale teraz zaczynam i kompletuje dobr膮 ekipe.

My艣l臋, 偶e jak b臋dziesz ogarnia艂 i codziennie b臋dzie kto艣 na serwerze z administracji to serwer b臋dzie bardzo d艂ugi okres czasu bo od administracji zale偶y jak serwer b臋dzie funkcjonowa艂.

Aktualnie wszystko jest na etapie tworzenia, konfigurowania, t艂umaczenia, robi臋 to sam, ale jak masz jak膮艣 wiedz臋 na ten temat to wszystko p贸jdzie szybciej i sprawniej.

U mnie stawiam nacisk na ci膮g艂y rozw贸j wiadomo艣ci o wszelakich pluginach itp. (nie wymagam na pocz膮tku znajomo艣ci tego wszystkiego, aby by艂y znane podstawowe komendy)

Plan聽na przysz艂o艣膰 po oficjalnym otwarciu serwera: strona internetowa serwera

Wszystko op艂acam z g贸ry! Ts3, serwer Mc, strone internetow膮. Wi臋c do ciebie nale偶y tylko opieka nad serwerem kiedy ja nie b臋d臋 m贸g艂 i pog艂臋bianie swojej wiedzy w konfigurowaniu pluginach w miar臋 mo偶liwo艣ci oczywi艣cie.聽

A i mi艂a,lu藕na atmosfera gwarantowana i nigdy si臋 nie 艣pieszymy, powoli a dok艂adnie.聽

Wi臋c daj zna膰 jak jeste艣 zainteresowany tak膮 wsp贸艂prac膮 na takim stanowisku, a po drodze dok艂adniej wszystko um贸wimy. Cze艣膰.