Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuje sponsora na serwer Minecraft

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie poszukuję sponsora na serwer Minecraft. 

Mam na imię Michał obecnie mam 16 lat, gram w grę Minecraft od 2012 roku i mam spory bagaż doświadczenia jeśli chodzi o tworzenie serwerów, posiadałem takie projekty jak ArHard.pl czy PlayHC.pl, obecnie chcę stworzyć serwer na którym będzie kilka trybów jednak chcę się skupić na początku tylko na jedynym czyli Survival + Gildie.  ( Więcej informacji udzielę po kontakcie )

Oferuje:

- Pełen dostęp do Plików oraz Domeny

- Pełny dostęp do FanPage (+1,4k LIKE) oraz Discorda (+50 osób)

- Możliwość podpisania umowy.

- Szybki kontakt (Forum, Discord, GG, Telegram, FB lub Telefon)

Kontakt:

> Forum <

> GG: 69783864 <

> FB: fb.trimc.pl <

> Discord: MichalMaTripla#0433 <

Chciałbym dodać że serwer jest gotowy w 95%, jest Mapa, Strona, Pliki ( Dla zainteresowanych pokaże).

Co do oczekiwań od Sponsora myślę że wszystko sobie ustalimy sami, od razu mówię nie żądam kwoty z kosmosu bo z prostym budżetem jestem w stanie stworzyć bardzo dobry projekt.

grafika.png

ehj.png

• Biter. zmienił(a) tytuł na Poszukiwany Sponsor na serwer Minecraft
Opublikowano

Siemka ja mógłbym podjąc współpracę jako sponsor serwer'a tylko pierw proszę o skontaktowanie się na priv jaka kwota była by potrzebna jaki tryb serwera czy serwer juz istnieje czy pluginy itp będą dopiero zamawianie oraz jaki % z sklepu dostaje pozdrawiam 

Opublikowano
9 minut temu, Immortaly napisał: