Skocz do zawartości

Poszukiwana pomoc z ogarnięciem bota

Polecane posty

Witam, witam, mam ogromną prośbę. Jestem początkującym administratorem ts3, jeszcze wielu rzeczy się muszę nauczyć i mam pytanie czy znajdzie się jakaś dobra duszyczka która pomoże mi ogarnąć bota do ts? osoby które pomogą proszone są o PW lub mail: [email protected]

Z góry dziękuję, jakoś się odwdzięczę.

• Aive zmienił tytuł tematu Poszukiwana pomoc z ogarnięciem bota
Dnia 29.01.2020 o 09:19, Catha napisał:

W czym mogę dokładnie pomoc :)?

Catha, Ty jedynie w czym mi możesz pomóc to w oddaniu mi pieniędzy które zapłaciłem Ci slepo wpatrzony w Twoje usługi, Nie jesteś osobą słowną, jesteś zwykłym oszustem który żeruje na czyjejś wiedzy na ten temat która nie jest jakaś perfekcyjna. Powtórzę się jesteś zwykłym oszustem który powienien zostać ukarany i w moim przypadku tak się stanie. Sprawa została zgłoszona, chcesz się jakoś dogadać daj znać. Osoby które chcą dowodów mogę ję podesłać na priv i mogę też pokazać że jak tchórz mnie na gg zablokowałeś.

Dnia 30.01.2020 o 20:13, tspol-24.pl napisał:

Catha, Ty jedynie w czym mi możesz pomóc to w oddaniu mi pieniędzy które zapłaciłem Ci slepo wpatrzony w Twoje usługi, Nie jesteś osobą słowną, jesteś zwykłym oszustem który żeruje na czyjejś wiedzy na ten temat która nie jest jakaś perfekcyjna. Powtórzę się jesteś zwykłym oszustem który powienien zostać ukarany i w moim przypadku tak się stanie. Sprawa została zgłoszona, chcesz się jakoś dogadać daj znać. Osoby które chcą dowodów mogę ję podesłać na priv i mogę też pokazać że jak tchórz mnie na gg zablokowałeś.

Mnie też zablokował jka mu dałem pieniądze za usługę licencji, dał mi wygasła licencje. 200 zł w błoto dałem temu oszustowi pieniędzy. Zwykły oszust. Dowody też mam. 

• 2 tygodni później...
Cytat

15. Tematy, które są nieaktywne przez okres 14 dni, zostaną przeniesione do archiwum i będą tam dalej dostępne, jednak nie będzie można w nich odpowiadać.