Skocz do zawartości

Problem z skryptem z wyplatami

Polecane posty

Siema.

Mam problem z wyplatami w skrypcie.

Gdy mamy wiecej niz 100cc skrypt sypie wszystkie ccki z backpacka

Tutaj kod:

      if PlayerTable.JOGO == Games.NULL and table.contains(_Commands_Payout, Message) and 2 <= os.difftime(os.time(), Last_Payout) then
          local posx, posy, posz = 0, 0, 0
          local totalValue = PlayerTable.BALANCE
          if 0 < PlayerTable.BALANCE then
            posx, posy, posz = Positions.Counter_Pos.x, Positions.Counter_Pos.y, Positions.Counter_Pos.z
          end
          if posx ~= 0 and posy ~= 0 and posz ~= 0 then
            while PlayerTable.BALANCE > 100 do
              if 0 < Container_Index.CC_BP:ItemCount() then
                for i = Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1, 0, -1 do
                  local Spot = Container_Index.CC_BP:GetItemData(i)
                  if Spot.id == 3043 then
                    local beforePay_Count = Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1
                    Container_Index.CC_BP:MoveItemToGround(i, posx, posy, posz, 100)
                    wait(Self.Ping() + 450)
                    if beforePay_Count ~= Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1 then
                      PlayerTable.BALANCE = PlayerTable.BALANCE - 100
                    end
                  else
                  end
                end
              elseif 1 < Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() then
                for i = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1, 0, -1 do
                  local Spot = Container_Index.Extra_CC_BP:GetItemData(i)
                  if Spot.id == 3043 then
                    local beforePay_Count = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1
                    Container_Index.Extra_CC_BP:MoveItemToGround(i, posx, posy, posz, 100)
                    wait(Self.Ping() + 450)
                    if beforePay_Count ~= Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1 then
                      PlayerTable.BALANCE = PlayerTable.BALANCE - 100
                    end
                  else
                  end
                end
              elseif backToCheck() then
                for i = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1, 0, -1 do
                  local Spot = Container_Index.Extra_CC_BP:GetItemData(i)
                  if Spot.id == 3043 then
                    local beforePay_Count = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1
                    Container_Index.Extra_CC_BP:MoveItemToGround(i, posx, posy, posz, 100)
                    wait(Self.Ping() + 450)
                    if beforePay_Count ~= Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1 then
                      PlayerTable.BALANCE = PlayerTable.BALANCE - 100
                    end
                    break
                  end
                end
              end
            end
            if PlayerTable.BALANCE <= 100 then
              if 0 < Container_Index.CC_BP:ItemCount() then
                for i = Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1, 0, -1 do
                  local Spot = Container_Index.CC_BP:GetItemData(i)
                  if Spot.id == 3043 then
                    local beforePay_Count = Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1
                    Container_Index.CC_BP:MoveItemToGround(i, posx, posy, posz, PlayerTable.BALANCE)
                    wait(Self.Ping() + 450)
                    if beforePay_Count ~= Container_Index.CC_BP:ItemCount() - 1 then
                      PlayerTable.BALANCE = PlayerTable.BALANCE - PlayerTable.BALANCE
                    end
                    break
                  end
                end
              elseif 1 < Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() then
                for i = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1, 0, -1 do
                  local Spot = Container_Index.Extra_CC_BP:GetItemData(i)
                  if Spot.id == 3043 then
                    local beforePay_Count = Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1
                    Container_Index.Extra_CC_BP:MoveItemToGround(i, posx, posy, posz, PlayerTable.BALANCE)
                    wait(Self.Ping() + 1000)
                    if beforePay_Count ~= Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() - 1 then
                      PlayerTable.BALANCE = PlayerTable.BALANCE - PlayerTable.BALANCE
                    end
                    break
                  end
                end
              end
              Self.Say("Your Money: " .. math.floor(totalValue) .. "cc.")
            end
          end
          PlayerTable.BALANCE = 0
          Last_Payout = os.time()
        end
      end
    end
  end
end)

Dzięki za pomoc z góry


WWW.GUNZODUS.PL - CC / Kasyno Skrypt na serwer Gunzodus ✌️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Dnia 26.12.2019 o 19:50, Czempion96 napisał:

Gdy mamy wiecej niz 100cc skrypt sypie wszystkie ccki z backpacka

W sensie więcej do wypłacenia czy więcej w depo ?

Dodaj sobie printy i zdebuguj wartości zmiennych PlayerTable.BALANCE i Container_Index.CC_BP:ItemCount()/Container_Index.Extra_CC_BP:ItemCount() w różnych miejscach oraz z różną ilością cc. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...