Skocz do zawartości

Problem z healerem

Polecane posty

Na samym początku zaznaczę, że nie grałem dobre kilka lat. Swego czasu używałem w grze tylko bota na leczenie, a dokładniej skryptu bazującego na zmianie koloru paska życia, czy też many. Dzisiaj ten skrypt niestety działa pięknie tylko przez jakies 10 minut, zaś po tym czasie całe okienko tibi zmienia się na kolor 0x000000, przez co wszystko zaczyna wariować. Może ktoś mi wytłumaczyć co się odjaniepawla, czy to wynik działania tego battleye, czy wina mojego klienta i czy jest coś, z czego w tym momencie można korzystać do leczenia, bo nie mam zamiaru gimnastykować się na myszce i klawiaturze ;]


Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...