Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zestaw do oceny

lpawel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem trochę zielony przy składaniu PC ale spróbowałem i wyszedł mi taki zestaw:

https://www.morele.net/inventory/info/574c187f/

Potrzebuję zestawu do pracy oraz gry. Praca na programach Autocad, Arichad, Artlantis, Photoshop oraz gra w najnowsze tytuły w 4K 

Jaki posiadasz budżet na kupno? do 8 k

Kiedy zamierzasz kupić zestaw (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat)? Teraz - zamierzam kompletować zestaw  w trakcie  trwania BW/BF.

Jaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora? Monitor będę kupował osobno będzie to 4K 29-35"

Do czego ma służyć komputer?  J/w Praca i gry Autocad, Arichad, Artlantis, Photoshop oraz gra w najnowsze tytuły w 4K

Czy w koszyku ma się znajdować monitor albo inne peryferia (myszka, klawiatura, słuchawki, etc.)? Nie - będą zakupione niezależnie

Czy do zestawu ma być dołączony system operacyjny? Nie

Czy zamierzasz podkręcać podzespoły? Tak

Masz jakieś dodatkowe wymagania dotyczące sprzętu? Wybrałem zasilacz i obudowę be quiet ponieważ szukam cichego rozwiązania, obudowa jest w miarę standardowa ponieważ nie potrzebuję podświetlenia led itp zbędnych elementów. Pierwotnie w zestawie umieściłem i7-9700K jednak zmieniłem na i9-9900k ponieważ wychaczyłem go nie dużo drożej niż 7

Czy części mogą być używane? Nie

Proszę o ewentualne uwagi i poprawę koszyka,  z elementów w koszyku posiadam już na stanie dysk oraz zamówiłem w promocji ram i procesor.