Skocz do zawartości

Problem z wgraniem modów do GTA:SA

Polecane posty

Witam, piszę tutaj ponieważ mam problem z pewnymi modami dokładnie chodzi mi o ich wgranie do gta.

 

Tutaj lista modów:

1. Project 2dfx - Ten mod sprawi, że wiele obiektów będzie widoczne z większej odległości w tym różnego rodzaju oświetlenie

2. SkyBox - Godny polecenia mod, który sprawi, że niebo stanie się naprawdę piękne! 

3. Improved Lamppost Lights V3 - Ta mała modyfikacja doda bardzo ciekawy efekt do latarni ulicznych.

4. Większa widoczność aut i pedów - Ta mała modyfikacja CLEO zwiększy dystans rysowania aut i przechodniów. 

5. Max FXAA 'Anti-Aliasing' - Koniec z ostrymi krawędziami! Modyfikacja podkręci nam Anti-Aliasing, dzięki czemu gra nawet na swój wiek wygląda nieziemsko. Antyaliasing to technologia znana zapewne większości osób, które choć trochę interesowały się wydajnością i poprawą oprawy graficznej gier komputerowych. Ma ona oczywiście zastosowanie w innych dziedzinach związanych z informatyką, ale z perspektywy fana wirtualnej rozrywki nie mają one większego znaczenia. Dzięki antyaliasingowym algorytmom komputer potrafi skutecznie wygładzać krawędzie generowanych trójwymiarowych obiektów, pozbywając się tym samym charakterystycznych „ząbków”, negatywnie wpływających na odbiór nawet najbardziej zaawansowanych technicznie tytułów. Cel ten osiąga między innymi przy pomocy modyfikowania jasności pikseli obrazu sąsiadujących z brzegami brył.

Click by pobrać!

6.  10x Draw Distance - Modyfikacja większa dziesięciokrotnie dystans rysowania w grze, dzięki czemu możemy widzieć obiekty

położone bardzo daleko od nas.

7. Project Oblivion - Modyfikacja zmienia podstawową roślinność w GTA SA na nową, ładniejszą i gęstszą. Będziemy mogli zobaczyć w grze wiele nowych gatunków roślin, traw, palm i drzew. 

 

• Dałem tutaj listę modów które chciałbym wgrać do gta sa.

• Napiszcie co muszę zainstalować do gta żeby wgrać te mody np: Biblioteka cleo mod, gta parking itp.

• Link do strony, z której pochodzi większa część modyfikacji:

 

1. https://playmods.blog...t-2dfx-v10.html

2. https://playmods.blog...search?q=skybox

3. https://playmods.blog...-lights-v3.html

4. https://playmods.blog...ut-i-pedow.html

5. https://playmods.blog...ti-alising.html

6. https://playmods.blog...w-distance.html

7. https://playmods.blog...t-2dfx-v10.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Większość modyfikacji wgrasz korzystając z tych dwóch programów: ModLoader i Silent's ASI Loader. Obydwa programy wrzucasz do głównego katalogu z grą. Po ich zainstalowaniu, wystarczy, że pobrane modyfikacje wrzucisz do folderu z modloaderem, bądź, jeśli są to pliki ASI, do głównego folderu z grą. Najczęściej na stronie z której pobierasz modyfikację bądź w załączonym pliku ReadMe, znajduje się instrukcja, która z pewnością pomoże ci poprawnie zainstalować pobraną przez ciebie modyfikację. Gdybyś miał jednak problem, podaj jej nazwę, a postaram się ci pomóc.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)

1. Project 2dfx

2. SkyBox

3. Improved Lamppost Lights V3 

4. Większa widoczność aut i pedów 

5. Max FXAA 'Anti-Aliasing' 

6. 10x Draw Distance 

7. Project Oblivion 

 

Czytałem te ReadMe i nic nie ogarniam tych końcówek .asi, .dat, 

Edytowano przez Kape1212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Mam nadzieję, że udało ci się już zainstalować dwa wyżej wymienione przeze mnie programy. Jeśli tak, przejdźmy do wgrania modyfikacji.

  • Project2DFX – pobrane pliki wypakuj do głównego katalogu z grą lub folderu modloader. Wystarczy utworzyć nowy folder (w katalogu modloader) o dowolnej nazwie i wrzucić do niego pliki. Po uruchomieniu gry, wciskając przycisk ESC, gdzieś w ustawieniach powinna pokazać się opcja Mod Configuration, gdzie można włączyć lub wyłączyć wgrane modyfikacje.
  • Improved Lamppost Lights V3 – z folderu o nazwie 'To copy to game folder' należy przerzucić plik do głównego katalogu z grą.
  • Max FXAA 'Anti-Aliasing – wszystkie pliki należy wrzucić do głównego katalogu z grą.
  • 10x Draw Distance – plik należy wrzucić do folderu data, który znajduje się w głównym katalogu gry. Trzeba podmienić istniejący już w tym folderze plik.

Jak widać, wgranie modyfikacji jest bardzo proste – większość plików wystarczy wrzucić do głównego katalogu z grą. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nadal nie wiesz jak to zrobić, wytłumaczę na przykładzie obrazków przedstawiających to o czym mówię. Pisząc o głównym katalogu z grą, miałem na myśli to:

 

 

 


NzK0zzF.png
 

 

 

W tym miejscu wystarczy po prostu wrzucić większość pobranych modyfikacji, by zaczęły one działać. Drugim sposobem jest odnalezienie folderu modloader, utworzenie w nim folderu o dowolnej nazwie i wrzuceniu do niego pobranych plików modyfikacji. Gotowy folder prezentuje się tak:

 

 

 


CL7qIyu.png
 

 

 

W ten sposób wystarczy wejść do gry i klikając ESC, a następnie przechodząc do Settings i Mod Configuration, włączyć wgrane modyfikacje (choć powinny się włączyć automatycznie). Na koniec dodam, że nawet jeśli poprawnie wgrasz te pliki, nie wszystkie będą ci działać. GTA:SA ma to do siebie, że jest wybredne jeśli chodzi o jakiekolwiek programy wpływające na grę, wobec czego nie zdziw się, jak ze wszystkich wymienionych przez ciebie modyfikacji, tylko kilka będzie faktycznie działać. Jeśli zależy ci na jakiejś szczególnej, spróbuj po prostu w sieci znaleźć jej inny wariant, być może on nie będzie w żaden sposób kolidować z plikami twojej wersji gry i wszystko będzie prawidłowo funkcjonować. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...