Skocz do zawartości

Zmiana w bocie

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam czy dałoby się przerobić tego bota https://pastebin.com/sDXjjUGn , aby bił e2 po kilku sekundach a nie odrazu? Np. jak zejdą dodatkowe tury E2. Pozdrawiam i liczę na  pomoc 🙂

Edytowano przez Peampunio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

1 godzinę temu, Peampunio napisał:

Witam czy dałoby się przerobić tego bota https://pastebin.com/sDXjjUGn , aby bił e2 po kilku sekundach a nie odrazu? Np. jak zejdą dodatkowe tury E2. Pozdrawiam i liczę na  pomoc 🙂

Witam. Tak, dałoby się. 

Pozdrawiam


 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Dnia 30.08.2019 o 00:14, Peampunio napisał:

To czy jakiś kumpel co się zna ogarnąłby to 😁?

 

Linijka 910-934

Prawdopodobnie to odpowiada za atakowanie, jeżeli nadal potrzebujesz to może ci to ze-edytuje o ile sobie przypomnę II klasę technikum :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)
Dnia 5.09.2019 o 13:47, Sztalixon napisał:

 

Linijka 910-934

Prawdopodobnie to odpowiada za atakowanie, jeżeli nadal potrzebujesz to może ci to ze-edytuje o ile sobie przypomnę II klasę technikum 😛

Byłbym mega wdzięczny 🙂

 

Edytowano przez Peampunio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Jak ten bot działa ? wrzuciłem go sobie w tampermonkey i nie mam żadnego okienka ani nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmień sobię 

window._g(
                      "fight&a=attack&ff=1&id=-".concat(this.npcToKillId),
                      function(a) {
                        return a.hasOwnProperty("alert") &&
                          a.alert.includes(
                            "Przeciwnik walczy ju\u017C z kim\u015B innym"
                          )
                          ? void (_this6.lastAttackTimestamp =
                              _this6.timeStamp + 2)
                          : void (_this6.lastAttackTimestamp =
                              _this6.timeStamp + 1);
                      }
                    )

na :

 


 

setTimeout(function(){window._g(

                      "fight&a=attack&ff=1&id=-".concat(this.npcToKillId),

                      function(a) {

                        return a.hasOwnProperty("alert") &&

                          a.alert.includes(

                            "Przeciwnik walczy ju\u017C z kim\u015B innym"

                          )

                          ? void (_this6.lastAttackTimestamp =

                              _this6.timeStamp + 2)

                          : void (_this6.lastAttackTimestamp =

                              _this6.timeStamp + 1);

                      }

                    )
},2000);

gdzie 2000 (2 sekundy,czas podany w milisekundach)to czas po jakim ma atakować.

Edytowano przez marian42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, marian42 napisał:

Zmień sobię 

window._g(
                      "fight&a=attack&ff=1&id=-".concat(this.npcToKillId),
                      function(a) {
                        return a.hasOwnProperty("alert") &&
                          a.alert.includes(
                            "Przeciwnik walczy ju\u017C z kim\u015B innym"
                          )
                          ? void (_this6.lastAttackTimestamp =
                              _this6.timeStamp + 2)
                          : void (_this6.lastAttackTimestamp =
                              _this6.timeStamp + 1);
                      }
                    )

na :

 


 

setTimeout(function(){window._g(

                      "fight&a=attack&ff=1&id=-".concat(this.npcToKillId),

                      function(a) {

                        return a.hasOwnProperty("alert") &&

                          a.alert.includes(

                            "Przeciwnik walczy ju\u017C z kim\u015B innym"

                          )

                          ? void (_this6.lastAttackTimestamp =

                              _this6.timeStamp + 2)

                          : void (_this6.lastAttackTimestamp =

                              _this6.timeStamp + 1);

                      }

                    )
},2000);

gdzie 2000 (2 sekundy,czas podany w milisekundach)to czas po jakim ma atakować.

Kurcze ale teraz nie mam interfejsu bota, coś musiało się pokićkać 😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...