Skocz do zawartości

Skoro kod jest otwarty to dlaczego jest taka bieda?

Polecane posty

Witam,

Postaram się krótko. Skoro kod metin2 jest otwarty i każdy może go edytować na własną modłę to dlaczego (qurwa) do tej pory, absolutnie NIKT (chyba?) nie wziął się za stworzenie prywatnego serwera, na którym KAŻDA broń oraz zbroja i inny przedmiot byłby odpowiednio zbalansowany. Dlaczego nadal 90% broni jest bezużytecznych i ciągle królują te gówniane fmsy i bronie na 30 lvl? Tak trudno jest wypierniczyć te gówniane średnie i umiejętności z broni, aby nie psuły balansu rozgrywki + pozmieniać wartości obrażeń pozostałych broni?

Dlaczego nikt nie wziął się za balansowanie skilli oraz ich naprawę? Dlaczego na każdym jebanym serwerze szaman biega z bezużytecznym skillem jakim jest zwiększenie ataku? Dlaczego na każdym serwerze nadal 75% populacji stanowią w0jOwnIcY, a np. szamani są uznawani za buffa, a nie pełnoprawną klasę? Dlaczego szaman ze skillem na m1 bije mniej niż wojownik z wirem na jednym punkcie? Dlaczego powtarzalny strzał u ninjy jest słabszą wersją ognistej strzały? Dlaczego czarowana zbroja jest ubogą wersją silnego ciała? Dlaczego sura wp jest śmieciem w pvp przez conajmniej 3/4 gry? Dlaczego Mogę tak pisać całą noc..

 

Skoro są tacy napaleńcy do rzygają serwerami co trzy miesiące to dlaczego tego nie poprawią?

 

Pozdrawiam : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

13 minut temu, BezProcentów napisał:

A odpowiedź taka prosta - bo się nie opłaca.

Pytanie tylko - dlaczego? Przecież rozgrywka byłaby milsza. Tego chcieliby gracze.

 


====================================


Lubię.


Bo tak.


====================================

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

10 minut temu, Ekrahb napisał:

Pytanie tylko - dlaczego? Przecież rozgrywka byłaby milsza. Tego chcieliby gracze.

 

Przykład:
Antaris i Someya


 

Da2Ezxc.png

Udostępnij ten post


Link to postu
14 minut temu, Molirol napisał:

Przykład:
Antaris i Someya

Tzn? Na antarisie przyznam, że nawet nie grałem, chociaż może najgłośniej się darłem, że to syf xD

Co do drugiego serwera, nie znam.. Wyjaśnij, więc, jeśli możesz.


====================================


Lubię.


Bo tak.


====================================

Udostępnij ten post


Link to postu
4 minuty temu, Ekrahb napisał:

Tzn? Na antarisie przyznam, że nawet nie grałem, chociaż może najgłośniej się darłem, że to syf xD

Co do drugiego serwera, nie znam.. Wyjaśnij, więc, jeśli możesz.


Chyba będzie łatwiej xD
Poprostu to był Metin3 i się wysypał


 

Da2Ezxc.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

7 minut temu, Molirol napisał:


Chyba będzie łatwiej xD
Poprostu to był Metin3 i się wysypał

Jak się wysypał? Na stronie jakoś szykują "Someya 2", więc może być git, tylko nie rozumiem, czemu nie jest git.


====================================


Lubię.


Bo tak.


====================================

Udostępnij ten post


Link to postu

Kod nie jest otwarty, po prostu sobie kiedyś tam wyciekł.

Przecież były w historii Metin2 privy, które brały się za te bronie. Jednakże jest to w dalszym ciągu mały ułamek; odpowiedzią na pytanie o zasadność posiadania współdzielonej podstawki (na zasadach ,,>>open-source<< by community'') jest to, iż de facto SRC Metin2 nie może być Open, ponieważ prawnie należy do GF, a wszystkie wersje kodu dostępne w internecie pochodzą z wycieków(?).


Amatorscy programiści z WebZen prawdopodobnie (w moim mniemaniu) pochodzą nie z tej korei, o której wszyscy myślą. Serio, to jedyna myśl która przychodzi mi do głowy, oficjalne serwery są spóźnione względem ,,Community'' o dobre kilka lat, a gdy już kopiują to robią to od dupy strony (np. 6-7).

 

Dlaczego jest taka bieda? To w dużej mierze zasługa zarówno twórców, jak i społeczności. Twórców, ponieważ za dużo prywatnych serwerów wypuszczanych jest na rynek (często w chujowej jakości), a społeczności, ponieważ skaczą miedzy serwerami i kręcą ten biznes. Obie strony tak ukształtowały ten biznes dojenia ludzi i raczej ciężko będzie to zmienić.

 

Jeżeli ktokolwiek rozumie cokolwiek z zawartości plików tej gry to jest w stanie sam i na własną rękę załatać wszystko, co ma do załatania i tego wymaga. Jeżeli ktoś nie pojmuje zawartości plików to najlepiej niech nie bierze się za stawianie jakiegokolwiek serwera - nawet na Hamachi.

 

Bezpośrednią przyczyną chujszczyzny na naszym rynku nielegalnych, podrabianych serwerów jest to, że biorą się za nie osoby, które albo nie potrafią nic i chcą zarobić (czasami uzasadniając to DOBREM GRACZY, tj. hasło przewodnie ,,serwer od graczy dla graczy'', które jest parodią hasła samego przez się), albo są dobre technicznie, ale nie potrafią (bądź też nie chcą) zaprogramować rozgrywki w taki sposób, aby było zbalansowane.

 

NIE WIDZIAŁEM JESZCZE NIGDY SERWERA, KTÓRY MIAŁBY DOBRZE STWORZONĄ ROZGRYWKĘ OD STRONY PROJEKTOWEJ I FABULARNEJ!

 

Nawet taka Samia (uważana przez wielu za najlepszy serwer ich życia) była pod pewnym względem projektowym niewypałem.

I te błędy konstrukcyjne w końcu doprowadziły do tego, co doprowadziły.

 

Dla Metina2 nie ma już raczej ratunku, jeżeli tępe dzidy nie przestaną tworzyć serwerów (bo w tych czasach jest ich tyle, że w pizdyliard ludzi chce skosztować kawałka tortu, tzn. postawić swój własny zjebany serwer na 2 tygodnie, czasami miesiące). TAK BARDZO NIKT KURWA NIE ZAUWAŻA, jak bardzo czasy metina zjechały na łeb. Policzcie kurwa ludzie, ile prywatnych serwerów jest na rynku, ile wychodzi. Tego jest zbyt wiele. Ile z nich było dobrych? Someya, Antaris? NIE! Samia? Prawie, ale też nie. Esgaroth? Przehajpowany syf. Mierzycie się ilością systemów, a nie organizacją zbalansowanej rozgrywki (brak zawyżania tzw. ,,progu wejścia'') i to jest słabe.

 

I dopóki liczba privów się nie zmniejszy, to na pewno nie zwiększy się ich jakość, a początek powyższego fragmentu (że nie ma ratunku) będzie utrzymany.

 

Tak już niestety jest, że oficjalni ,,wydawcy'' mierzą siły na zamiary, a nielegalne serwery... chociaż pod wieloma względami lepsze to dużo im brakuje i jest ich po prostu za dużo, ogół graczy to też jest śmiech (pozdrawiam cię, Dawid) na sali (bez YouTuberów nie ma serwera, co jest dla mnie śmieszne, bo nie potrzebuję żadnego łasego na suby pajaca, żeby się bawić na serwerze - no ale mniejsza).

 

JEST W SUMIE JEDEN RATUNEK!

 

W wielkim skrócie: Stworzenie gry Metin2 od nowa - nowa nazwa, kod źródłowy napisany od zera, rejestracja marki, po prostu gra, lepszy klon (tzn. brat) Metina. W chuj trudne, ale potencjonalnie w chuj opłacalne, ponieważ privy mogą wtedy odejść do lamusa (jeżeli twórcy dobrze przemyslą pewne aspekty i posłuchają graczy).


Polish IPS King

Udostępnij ten post


Link to postu
3 godziny temu, Molirol napisał:

Antaris i Someya

Popatrzyłem w internecie na oba z nich. Jest to syf który przypomina pomysł jakiegoś edgy 20 latka, który wygrzebał swój notatnik z pomysłami z dzieciństwa. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Przed chwilą, Plura napisał:

Popatrzyłem w internecie na oba z nich. Jest to syf który przypomina pomysł jakiegoś edgy 20 latka, który wygrzebał swój notatnik z pomysłami z dzieciństwa. 

 

 

Czekamy na Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

6 minut temu, _Joker napisał:

Czekamy na Ciebie.

A co mam robić? Czujesz się urażony? Forum jest od dzielenia się swoją opinią więc jeśli obraziłem jeden z twoich niewypałów to wybacz, ale skoro upadły to tam ich miejsce po tym co widziałem w sieci z ich udziałem xD

Udostępnij ten post


Link to postu
2 minuty temu, Plura napisał:

A co mam robić? Czujesz się urażony? Forum jest od dzielenia się swoją opinią więc jeśli obraziłem jeden z twoich niewypałów to wybacz, ale skoro upadły to tam ich miejsce po tym co widziałem w sieci z ich udziałem xD

Po 1 nie czuję się urażony, po prostu wyleciałeś jak gó*no, wymagania masz z kosmosu, więc po prostu czekam aż zrobisz coś lepszego. 

Niewypały? Miałem/mam 1 serwer, wg. mnie nie jest niewypałem i nic nie upadło, także.

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)
5 minut temu, _Joker napisał:

Po 1 nie czuję się urażony, po prostu wyleciałeś jak gó*no, wymagania masz z kosmosu, więc po prostu czekam aż zrobisz coś lepszego. 

Niewypały? Miałem/mam 1 serwer, wg. mnie nie jest niewypałem i nic nie upadło, także.

No tak. Pozmienianie w pliku tekstowym kilkunastu wartości, aby zbalanosować bronie i skille to rzeczywiście wymagania z kosmosu xDDD

Ale już wydawanie uj wie ile siana na jakieś efekty graficzne, nowe bronie od bieda grafików 3d, nowe "systemy" i inne wodotryski graficzne do gry z 2005 roku, którymi wypchania jest niemalże każda prezentacja serwera to już nie wymagania z kosmosu xDDDD

 

 

Gdybyście tyle samo kasy inwestowali w dobrych techników czy jak ich tam nazywacie w tym świadku serwerów prywatnych ile inwestujecie w te bieda grafiki i fora to może coś by z tego było xD

Edytowano przez Plura

Udostępnij ten post


Link to postu
1 minutę temu, Plura napisał:

Ale już wydawanie uj wie ile siana na jakieś efekty graficzne, nowe bronie od bieda grafików 3d, nowe "systemy" i inne wodotryski graficzne do gry z 2005 roku, którymi wypchania jest niemalże każda prezentacja serwera to już nie wymagania z kosmosu xDDDD

Dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
3 godziny temu, Plura napisał:

No tak. Pozmienianie w pliku tekstowym kilkunastu wartości, aby zbalanosować bronie i skille to rzeczywiście wymagania z kosmosu xDDD

Ale już wydawanie uj wie ile siana na jakieś efekty graficzne, nowe bronie od bieda grafików 3d, nowe "systemy" i inne wodotryski graficzne do gry z 2005 roku, którymi wypchania jest niemalże każda prezentacja serwera to już nie wymagania z kosmosu xDDDD

 

 

Gdybyście tyle samo kasy inwestowali w dobrych techników czy jak ich tam nazywacie w tym świadku serwerów prywatnych ile inwestujecie w te bieda grafiki i fora to może coś by z tego było xD

Balans nie istnieje... Kiedy wy kurwa to zrozumiecie...

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, TonyBletek napisał:

Balans nie istnieje... Kiedy wy kurwa to zrozumiecie...

To znaczy?


====================================


Lubię.


Bo tak.


====================================

Udostępnij ten post


Link to postu
46 minut temu, Ekrahb napisał:

To znaczy?

Nie ma realnej możliwości by dopasować wszystko tak by każda postać była między sobą równa. Takie chujowe pierdolenie typów jak Plura ukazuje dobry przykład ignorancji prowadzonej brakiem wiedzy. Balans to po prostu przybliżenie statystyk tak by postacie "wydawały" się równe. W żadnej grze nie można balansu stworzyć...

 

Myślisz że po co istnieje losowość w postaci Alchemii lub misji w której wybierasz sobie bonusy, a no po to by zatrzeć ślady braku balansu.

Edytowano przez TonyBletek

Udostępnij ten post


Link to postu
17 minut temu, TonyBletek napisał:

Nie ma realnej możliwości by dopasować wszystko tak by każda postać była między sobą równa. Takie chujowe pierdolenie typów jak Plura ukazuje dobry przykład ignorancji prowadzonej brakiem wiedzy. Balans to po prostu przybliżenie statystyk tak by postacie "wydawały" się równe. W żadnej grze nie można balansu stworzyć...

 

Myślisz że po co istnieje losowość w postaci Alchemii lub misji w której wybierasz sobie bonusy, a no po to by zatrzeć ślady braku balansu.

Przynajmniej zmienienie wartości tym broniom niepotrzebnym by coś dało. Fmsy, truty, żadnej innej broni nigdy nie widziałem na podobny lvl na sell, bo rządzą serwerowymi rynkami te właśnie bronie.


====================================


Lubię.


Bo tak.


====================================

Udostępnij ten post


Link to postu
16 godzin temu, Plura napisał:

Dlaczego nikt nie wziął się za balansowanie skilli oraz ich naprawę? Dlaczego na każdym jebanym serwerze szaman biega z bezużytecznym skillem jakim jest zwiększenie ataku?

Przecież już na większości serwerów ten skill jest edytowany i dodaje zwykle po 200/400 wartości, jak bardzo jeszcze mają go zbustować? Do 2000 żeby był better od aury? 

 

16 godzin temu, Plura napisał:

Dlaczego na każdym serwerze nadal 75% populacji stanowią w0jOwnIcY, a np. szamani są uznawani za buffa, a nie pełnoprawną klasę?

Bo 80% serwerów jest nastawione pod PVM i gracze idą na łatwiznę, często już nawet spotykane na serwerach easy. Co mają twórcy zmieniać?  Mają bustować szamanów bardziej pod PVM żeby częściej były grane bo ''za trudno''? Zresztą na end game dużo graczy robi szamanów pod PVP więc ja takiego problemu osobiście nie widzę 

16 godzin temu, Plura napisał:

Dlaczego powtarzalny strzał u ninjy jest słabszą wersją ognistej strzały?

?? 

16 godzin temu, Plura napisał:

 Dlaczego czarowana zbroja jest ubogą wersją silnego ciała?

Masz racje zróbmy z WP potwora, niech idzie na 1 lv od razu do groty, a co tam przecież nie posiada jeszcze strachu i ostrza

16 godzin temu, Plura napisał:

Dlaczego sura wp jest śmieciem w pvp przez conajmniej 3/4 gry?

WP jest dobrą klasą postaci w PVP, wszystko zależy od balansu, ale nigdy nie odczułem, że jak to ująłeś ''jest śmieciem''.

Dla mnie jest jedną z lepszych postaci w PvP dzięki rozproszeniu 

A co do tej 3/4 gry to nie da się ułożyć idealnego  balansu na całą rozgrywkę na kazdym etapie gry, głownie robi się to na end game

 

 

Co do twojej pierwszej wypowiedzi z broniami to może i masz trochę racji i tu jestem na tak 

Edytowano przez ReIz

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)

 

3 godziny temu, ReIz napisał:

Przecież już na większości serwerów ten skill jest edytowany i dodaje zwykle po 200/400 wartości, jak bardzo jeszcze mają go zbustować? Do 2000 żeby był better od aury? 

-Skill dla szamana "Zwiększenie Ataku" nie powinien dodawać fizycznego ataku magicznej postaci. Nie ma to najmniejszego sensu, bo nawet jak będzie dodawał te 400 ataku to i tak będzie wybierany jako ostatni ponieważ nie atak fizyczny jest potrzebny tej postaci.

 

3 godziny temu, ReIz napisał:

Bo 80% serwerów jest nastawione pod PVM i gracze idą na łatwiznę, często już nawet spotykane na serwerach easy. Co mają twórcy zmieniać?  Mają bustować szamanów bardziej pod PVM żeby częściej były grane bo ''za trudno''? Zresztą na end game dużo graczy robi szamanów pod PVP więc ja takiego problemu osobiście nie widzę 

-Dlatego należy zbalansować każdą klasę.

 

3 godziny temu, ReIz napisał:

??

-Powtarzalny strzał różni się od ognistej strzały następującymi rzeczami: Mniejszy DMG, brak działania obszarowego, dłuższa bezsensowana animacja, przez co bardziej jesteśmy narażeni na atak wroga. Tyle grasz w metina i nadal tego nie dostrzegłeś?

 

3 godziny temu, ReIz napisał:

Masz racje zróbmy z WP potwora, niech idzie na 1 lv od razu do groty, a co tam przecież nie posiada jeszcze strachu i ostrza

-Rozumiem, że akceptujesz powtórkę skilla u drugiej postaci tylko w słabszej wersji? Nie należy akceptować wszystkiego tylko dlatego, że został tak stworzone przez jakiś skośnookich popaprańców.

 

3 godziny temu, ReIz napisał:

WP jest dobrą klasą postaci w PVP, wszystko zależy od balansu, ale nigdy nie odczułem, że jak to ująłeś ''jest śmieciem''.

Dla mnie jest jedną z lepszych postaci w PvP dzięki rozproszeniu 

A co do tej 3/4 gry to nie da się ułożyć idealnego  balansu na całą rozgrywkę na kazdym etapie gry, głownie robi się to na end game

-Sura WP jest ścierwem w PVP i dobrze o tym wiesz. Każda klasa w metinie ciśnie ja jak burą suke do 100 lvla i należałoby to zmienić.

Edytowano przez Plura

Udostępnij ten post


Link to postu
2 godziny temu, Plura napisał:

-Skill dla szamana "Zwiększenie Ataku" nie powinien dodawać fizycznego ataku magicznej postaci. Nie ma to najmniejszego sensu, bo nawet jak będzie dodawał te 400 ataku to i tak będzie wybierany jako ostatni ponieważ nie atak fizyczny jest potrzebny tej postaci.

Dalej nie ma potrzeby edytowania tej umiejętności ponieważ healer dobrze sobie radzi i jakby ten skill dodawał jeszcze wartość magicznego ataku to ta postać była by przesadzona, zresztą twórcy i tak teraz zawsze edytują skille i bustują / nerfią więc zmiana zwiększenia ataku jest zbędna, a pod aspekt PVM jest okej. 

Zresztą pisałeś u góry, że mało osób wybiera szamana więc chcesz wywalić atak z zwiększenia żeby było ciężej i ta postać była bardziej odpychająca? Bezsens.

2 godziny temu, Plura napisał:

-Dlatego należy zbalansować każdą klasę.

Nic nie trzeba balansować to jest zrobione okej, a to że połowa graczy nie umie na serwerze medium grać szamanem to ich sprawa, jak sobie nie radzicie to idźcie na serwer 4fun, tam nie trzeba expić i wtedy zobaczysz dopiero od czego jest szaman i do czego służy bo mam wrażenie, że dla Ciebie to tylko postać do buffowania w expieniu. Masz ciężej w PVM, ale w PVP jest okej więc?

2 godziny temu, Plura napisał:

-Powtarzalny strzał różni się od ognistej strzały następującymi rzeczami: Mniejszy DMG, brak działania obszarowego, dłuższa bezsensowana animacja, przez co bardziej jesteśmy narażeni na atak wroga. Tyle grasz w metina i nadal tego nie dostrzegłeś?

Rozumiem czyli że jak walnięcie ma mniejszy dmg od duchowego to trzeba walnięcie dostosować do duchowego, żeby miało taki sam DMG? Idiotyzm

Bo ten skill nie ma na celu ataku obszarowego, to że reszta skili u archera ma atak obszarowy to nie oznacza, że każdy ma mieć 

Animacja jest okej również, ale jak Ci przeszkadza ona to wystarczy sobie własnoręcznie skrócić czyt. emocje w metek2

2 godziny temu, Plura napisał:

-Rozumiem, że akceptujesz powtórkę skilla u drugiej postaci tylko w słabszej wersji? Nie należy akceptować wszystkiego tylko dlatego, że został tak stworzone przez jakiś skośnookich popaprańców.

A dlaczego mam nie akceptować skoro jest dobrze zbalansowane? Jakbyś nie wiedział Czarowana Zbroja dodaje jeszcze Odbicie ataku fizycznego, no ale skoro silne ciało również to posiada to nie wiedziałem 

2 godziny temu, Plura napisał:

-Sura WP jest ścierwem w PVP i dobrze o tym wiesz. Każda klasa w metinie ciśnie ja jak burą suke do 100 lvla i należałoby to zmienić.

To chyba na globalu, chociaż przypuszczam że na końcowym etapie dobrze sobie radzi, o privach nie ma nawet co mówić bo jest ona dobrze zbalansowana, już pominę kwestię wojen bo tam owa postać jest bardzo potrzebna 

 

No ale niech Ci będzie, kto Ci broni zapłacić jakiemuś technikowi i twórz serwer, jak wejdzie na taki serwer 200 osób z twoją wizją to zaklaszcze 

Więcej już mi się nie chce odpowiadać bo masz wizję której nie zmienię i tak, więc tylko będziemy się cytować bezsensu.

Edytowano przez ReIz

Udostępnij ten post


Link to postu
25 minut temu, ReIz napisał:

Dalej nie ma potrzeby edytowania tej umiejętności ponieważ healer dobrze sobie radzi i jakby ten skill dodawał jeszcze wartość magicznego ataku to ta postać była by przesadzona, zresztą twórcy i tak teraz zawsze edytują skille i bustują / nerfią więc zmiana zwiększenia ataku jest zbędna, a pod aspekt PVM jest okej. 

Zresztą pisałeś u góry, że mało osób wybiera szamana więc chcesz wywalić atak z zwiększenia żeby było ciężej i ta postać była bardziej odpychająca? Bezsens.

 

Zwiększenie ataku fizycznego u postaci magicznej, który daje +40 ataku na P to jest żart, a nie skill. Szaman błyskawica radzi sobie paskudnie w PVM w porównaniu do każdej innej klasy postaci. 

Każda klasa postaci musi być grywalna nie tylko dla starych wyjadaczy +10 lat w grze, ale i z perspektywy totalnie nowego gracza. Gdy do gry wchodzi dwóch nowych graczy i jeden z nich wybierze wojownika body, a drugi szamana błyskawice to jak myślisz który więcej osiągnie, wbije większy lvl, więcej zarobi, będzie skuteczniejszy w PVP/PVE? Oczywiście ten co wybrał wojownika body, bo wojownik jest masznyką do wszystkiego, a szaman błyskawica to klasa dla masochistów co mają mase godzin w metinie i obcykaną każdą taktykę.

 

30 minut temu, ReIz napisał:

Nic nie trzeba balansować to jest zrobione okej, a to że połowa graczy nie umie na serwerze medium grać szamanem to ich sprawa, jak sobie nie radzicie to idźcie na serwer 4fun, tam nie trzeba expić i wtedy zobaczysz dopiero od czego jest szaman i do czego służy bo mam wrażenie, że dla Ciebie to tylko postać do buffowania w expieniu. Masz ciężej w PVM, ale w PVP jest okej więc?

Mówimy o PLu, a nie serwerach priv, bo każdy priv jest inny i równie gówniany.

 

30 minut temu, ReIz napisał:

Rozumiem czyli że jak walnięcie ma mniejszy dmg od duchowego to trzeba walnięcie dostosować do duchowego, żeby miało taki sam DMG? Idiotyzm

Bo ten skill nie ma na celu ataku obszarowego, to że reszta skili u archera ma atak obszarowy to nie oznacza, że każdy ma mieć 

Animacja jest okej również, ale jak Ci przeszkadza ona to wystarczy sobie własnoręcznie skrócić czyt. emocje w metek2

Walniecie działa na innym obszasze niż duchowe uderzenie oraz ma inną animację co jest wystarczającym powodem, aby zakceptować je jako odrębny skill w grze z 2005 roku. Powtarzalny strzał jest zwyczajnie gorszą wersją ognistej strzały z paroma solidnymi minusami, które wymieniłem wcześniej. Mechanika działania powtarzalnego strzału nie różni się absoltunie NICZYM, od ognistej strzały.

 

33 minuty temu, ReIz napisał:

A dlaczego mam nie akceptować skoro jest dobrze zbalansowane? Jakbyś nie wiedział Czarowana Zbroja dodaje jeszcze Odbicie ataku fizycznego, no ale skoro silne ciało również to posiada to nie wiedziałem 

Odbicie ataku fizycznego to coś czego nie bierze sie pod uwagę w tym skillu myśląc o czarowanej zbroi, bo to żart. Czarowana zbroja oferuje dokładnie to samo co silne ciało tylko w gorszej wersji, bo ktoś kto to wymyślał nie miał lepszego pomysłu na skill, a 10 lat później nostalgia broni mocno dzieciństwa "no bo jak to zmieniać skill?!"

 

35 minut temu, ReIz napisał:

To chyba na globalu, chociaż przypuszczam że na końcowym etapie dobrze sobie radzi, o privach nie ma nawet co mówić bo jest ona dobrze zbalansowana, już pominę kwestię wojen bo tam owa postać jest bardzo potrzebna 

Sura WP radzi sobie tylko od +100lvla i to z bardzo dobrym EQ i innymi bajerami gdzie inne postacie, aby osgiąnąć "używalny" poziom w pvp potrzebują zaledwie połowe tego co musi wnieść użytkownik Sury WP w postać.

Udostępnij ten post


Link to postu
27 minut temu, Plura napisał:

 

Zwiększenie ataku fizycznego u postaci magicznej, który daje +40 ataku na P to jest żart, a nie skill. Szaman błyskawica radzi sobie paskudnie w PVM w porównaniu do każdej innej klasy postaci. 

Każda klasa postaci musi być grywalna nie tylko dla starych wyjadaczy +10 lat w grze, ale i z perspektywy totalnie nowego gracza. Gdy do gry wchodzi dwóch nowych graczy i jeden z nich wybierze wojownika body, a drugi szamana błyskawice to jak myślisz który więcej osiągnie, wbije większy lvl, więcej zarobi, będzie skuteczniejszy w PVP/PVE? Oczywiście ten co wybrał wojownika body, bo wojownik jest masznyką do wszystkiego, a szaman błyskawica to klasa dla masochistów co mają mase godzin w metinie i obcykaną każdą taktykę.

 

Mówimy o PLu, a nie serwerach priv, bo każdy priv jest inny i równie gówniany.

 

Walniecie działa na innym obszasze niż duchowe uderzenie oraz ma inną animację co jest wystarczającym powodem, aby zakceptować je jako odrębny skill w grze z 2005 roku. Powtarzalny strzał jest zwyczajnie gorszą wersją ognistej strzały z paroma solidnymi minusami, które wymieniłem wcześniej. Mechanika działania powtarzalnego strzału nie różni się absoltunie NICZYM, od ognistej strzały.

 

Odbicie ataku fizycznego to coś czego nie bierze sie pod uwagę w tym skillu myśląc o czarowanej zbroi, bo to żart. Czarowana zbroja oferuje dokładnie to samo co silne ciało tylko w gorszej wersji, bo ktoś kto to wymyślał nie miał lepszego pomysłu na skill, a 10 lat później nostalgia broni mocno dzieciństwa "no bo jak to zmieniać skill?!"

 

Sura WP radzi sobie tylko od +100lvla i to z bardzo dobrym EQ i innymi bajerami gdzie inne postacie, aby osgiąnąć "używalny" poziom w pvp potrzebują zaledwie połowe tego co musi wnieść użytkownik Sury WP w postać.

 

Wyłóż mi 25 tysięcy na blat, zrobię ci serwer marzeń taki jaki opisałeś. W tym momencie nie żartuje. W ciągu 10 minut wytłumaczę cię że nie jest możliwym zbalansowanie postaci tak aby były równe. ŻADNA GRA MMO RPG NIE POSIADA BALANSU POSTACI. Tak to działa w World of Warcraft wychodzi patch dodaje nowy item cyk połowa postaci wypada z gry potem wchodzi nowy patch cyk druga cześć postaci wypada z gry ale powraca ta pierwsza część tak samo jest w diablo tibi we WSZYSTKIM

 

rozumiesz to?

Jeżeli znalazłeś złoty środek na balans postaci w metin2 wiesz że to się przyjmie wykładaj 25 tysięcy i lecimy.

 

pozdrawiam i apeluje o zastopowanie przerośniętej fantazji.

Edytowano przez tomomi

Udostępnij ten post


Link to postu
46 minut temu, tomomi napisał:

 

Wyłóż mi 25 tysięcy na blat, zrobię ci serwer marzeń taki jaki opisałeś. W tym momencie nie żartuje. W ciągu 10 minut wytłumaczę cię że nie jest możliwym zbalansowanie postaci tak aby były równe. ŻADNA GRA MMO RPG NIE POSIADA BALANSU POSTACI. Tak to działa w World of Warcraft wychodzi patch dodaje nowy item cyk połowa postaci wypada z gry potem wchodzi nowy patch cyk druga cześć postaci wypada z gry ale powraca ta pierwsza część tak samo jest w diablo tibi we WSZYSTKIM

 

rozumiesz to?

Jeżeli znalazłeś złoty środek na balans postaci w metin2 wiesz że to się przyjmie wykładaj 25 tysięcy i lecimy.

 

pozdrawiam i apeluje o zastopowanie przerośniętej fantazji.

Nie da się, ale za wszelką cene należy do tego dążyć, a nie być biernym jak zdecydowana większość gówno privów + PL.

 

Udostępnij ten post


Link to postu

DLACZEGO 90% BRONI JEST BEZUŻYTECZNE?

Te bronie nie są bezużyteczne, nawet więcej, w początkach tej gry wielu ludzi uważało bronie na niski lvl za bardzo dobre (Np. Krwawy Miecz). Do tego fms i jego odpowiedniki dla innych klas jest tak popularny ze względu na to, że jest prostszy w ulepszaniu, wymagane od Ciebie są tylko stosunkowo większe ilości pieniędzy niż na bronie na podobny lvl ale dzięki temu nie musisz przepalać żadnych ulepszaczy, na których sobie zarobisz dzięki temu.

 

Dlaczego szaman jest takim gównem i jego rola ogranicza się do bycia buffem. Dlaczego ma tak bezużyteczny skill jak zwiększenie?

Pewnie dlatego, że jego specyfikacja wskazuje na bycie supportem a nie dmg dealerem czy tankiem, więc jego buffy też nie mogą mieć nie wiadomo jak wysokich wartości żeby ta gra dalej miała sens? Da się grać solo szamanem ale nie został on stworzony do bycia samowystarczalnym w takim stopniu, żeby wszystko przychodziło lekko jak granie WP czy Bodym. Zwiększenie nigdy nie było bezużyteczne? Zostało stworzone jako wspomagacz do gry pvm, gdyby szaman stwierdził, że chce grać samemu i nie polegać na innych. Tak jak smok ma buffy typu błogosławieństwo, które redukuje obrażenia fizyczne, tak zwiększenie ataku zwiększa zadawane obrażenia fizyczne, dzięki czemu szaman healer ma szanse na jakiekolwiek próby grania samemu. A to, że wartości ma jakie ma to już kwestia serwera, teraz na większości privów są na tyle wysokie, że szaman ma często jedne z większych hitów.

 

Dlaczego powtarzalny to gorsza wersja ognistej strzały?

Nie jest nim? Są to dwa różne skille, jedyna ich cecha wspólna to fakt, że strzela się nimi z łuku. Ognista to skill o wysokim cd, wysokich obrażeniach, które dodatkowo posiadają rozprysk na pobliskie targety. Powtarzalny to skill o niższym cd, który w pvp jest często nawet lepszy niżeli sama ognista.

 

Dlaczego wp jest gównem w pvp?

Nie jest. To, że na początku gry nie wydaje się stworzony do zabijania innych nie oznacza, że jest tak przez cały czas. Jest postacią stworzoną do gry pvm, farmienia przedmiotów, zarabiania. W pvp zaczyna rozkwitać w późnej fazie gry, ale kiedy to sie dzieje to kontruje praktycznie połowe profesji, np.: body, archer, smok, oraz w pewnym stopniu bm. Także takie wywody to zostaw dla siebie 😕

 

Dlaczego możesz pisać takie "argumenty" całą noc?

Pewnie dlatego, że nie do końca rozumiesz co piszesz i wydaje Ci się, że ma to sens.

 

Gry dwóch nowych graczy zaczyna gre, to body króluje nad healerem.

I tak i nie, pod względem szybkiego rozwoju postaci body wygrywa, bo ma do tego lepsze warunki. Jest postacią stworzoną pod zadawanie dużych obrażeń ale przy tym jego ekwipunek jest droższy i cieższy do zrobienia (potrzebuje o wiele więcej dokładności). Pod względem części pvp to healer jest na wygranej pozycji.

 

Odbicie ataku w czarowanej zbroi to żart, nie należy go brać pod uwage.

Nie wiem czy mam tutaj się śmiać czy płakać, nigdy nie używałeś odbicia jako sposobu na odlurowywanie mobów w dane miejsce kiedy zabrakło pelerynek? To pierwsza zaleta, drugą jest, no nie wiem, ODBIJANIE ATAKU? Nawet jeżeli nie są to wysokie wartości, to dalej istnieją i potrafią zrobić różnice w walkach.

 

 


hollywood_undead_wallpaper___1080p — kopia.png

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...