Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę administratorem/budowniczym/moderatorem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uwaga

Zostanę Adminem,Moderatorem lub Budowniczym.

Informacje na temat mnie:

1.Mam 13 lat i mam na imię Natan

2.Umiem całkiem ładnie budować.

3.Gram w Minecraft od 7 lat.

4.Jestem chłopakiem.

5.Bywałem Na serwerach już nie raz.

6.Staram się dbać o ortografie.

7.Znam komendy.

8.Jestem uczciwy.

9.Umiem rozwiązywać wszelkie konflikty pomiędzy graczami i nie tylko.

10.Jestem bardzo kreatywny. 

Gdzie można się ze mną skontaktować:

Discord:The_Yuuhi#5573

Email:[email protected]

Steam:Dark_Side

Wymagam od serwera:

1.Ogarniętą Administracje

2.Starszą Administracje ode mnie  (Jeśli starszą najlepiej 16-17 ale może także być 14-15)

3.Nie chce Stacjonować na serwerze Dla fun'u Tylko chce zrobić Poważny serwer.

4.Serwer Discord Lub Serwer TeamSpeak 3 serwera albo oby dwa

5(Opcjonalne) Własna strona internetowa. 

6.Najlepiej żeby to był serwer survival będę wtedy Bardzo zadowolony i dużo grać (To także opcjonalne ale survival najlepiej)

7.Wersja 1.10-1.14

8.Tak samo jak ja Wymagam od Administracji Powagi w stosunku do graczy lub jeśli wymaga potrzeba. Ale mieć także humor 

Uwaga. Jeśli serwer posiada wszystkie wymagania Zostanę Helperem Jeśli będzie taka potrzeba

Czekam Na wiadomości na Discordzie ;D