Skocz do zawartości

R-key, verification TAN problem

Polecane posty

Ostatnio kupiłem na allegro konto bez wyrobionego r-keya. Świeżo po dostaniu passów postanowiłem go wyrobić. Wpisałem swoje dane, w tym również swój numer telefonu. Pojawiło się okno, że na mój numer telefonu przyjdzie tzw. verification TAN, który będzie ważny przez 15 minut od przybycia wiadomości. Problem polega na tym, że ten sms nie przychodzi już od około 20 godzin przez co rejestracja zatrzymała się na tym etapie:

 

obraz.PNG

 

Nie mogę bez tego wyrobić r-keya, a konto wciąż jest na poprzedniego właściciela. Po napisaniu do Cipsoftu otrzymałem jedynie odpowiedź:

 

obraz 2.PNG

 

Ponowną prośbę o wysłanie verification tana można składać co 24h co strasznie spowalnia proces zmiany danych. Co mam zrobić w tej sytuacji? Przecież tego smsa wysyła automat także powinienem go dostać od razu. Zadzwoniłem do playa to kazano mi wyłączyć telefon na 10 minut a oni zajmą się jakąś synchronizacją. Wyłączyłem na 10 minut i nic, przełożyłem również kartę SIM do innego telefonu - też nic. Czy jest ktoś kto byłby w stanie mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

W zasadzie to nie możemy Ci pomóc bo albo coś od CipSoftu automat zamula albo play ma zjebane coś z odbiornikami i leci w kulki jak zawsze że coś zresetuja naprawią sranie w banie a i tak nic nie pomoże. Musisz czekać na razie


12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że jak prosilem o zmiane hasla na innym koncie to czekalem 2 dni az dojdzie na mojego gmaila wiadomosc. Mam nadzieje ze dluzej nie bede musial czekac bo przed chwila wyslalem kolejna prosbe o verification tana (bez odzewu). Sorry niechcacy z drugiego konta napisalem xD

Edytowano przez 1409bartek

1328363902-U526345.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Na gmaila nigdy nic nie przychodzi na czas nie polecam tej poczty bo jest po prostu okropna czasami nawet w ogóle nic nie przychodzi. Weź lepiej zrób konto na onecie tam wszystko przychodzi


12Z3na4w70uNWDDFCGFCG.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)

Już się dowiedziałem czego to jest problem. Zadzwoniłem ponownie do Play i powiedziano mi, że wiadomości tego typu nie przechodzą przez centralę i z tym nie da się nic zrobić. Brzmi to jak jeden wielki absurd.. Temat do zamknięcia.

Edytowano przez bartekmakowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...