Skocz do zawartości

Sprawdzanie pozycji gracza

Polecane posty

Witam.

Mam mały problem dotyczący wymogu sprawdzenia czy dany gracz znajduje się w zakresie spawnu.

Potrzebuje ułożyć pętlę która będzie przechodziła do wykonania reszty skryptu ale pod warunkiem spełnienia 2 wymogów a dokładnie.

if {player_x} (jest pomiędzy : -100 do 100) 

if {player_y} (jest pomiędzy : -100 do 100) 

 

Chodzi mi o to aby komenda ta wykonywała się w obrębie spawnu. Ale spawn ma kwadratowy obszar dlatego chciał bym żeby pętla sprawdziła czy położenie X gracza znajdowało się w zakresie od -100 do 100 oraz to samo z pozycją Y. Jeżeli obie te zależności są spełnione to wykonuje mi się reszta kodu.

Za pomoc daje polubienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Proszę:

every 1 seconds:	
	loop all players:	
		if region at player is "region":
			send "...."

W "region" wpisz po prostu nazwę cuboida zrobionego za pomocą WorldGuarda na terenie tych koordynatów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)
9 godzin temu, sk8erace1 napisał:

Proszę:

every 1 seconds:	
	loop all players:	
		if region at player is "region":
			send "...."

W "region" wpisz po prostu nazwę cuboida zrobionego za pomocą WorldGuarda na terenie tych koordynatów.

cant compare a region with a text (if region at player is "region":)

 

Dokładnie:

Cant't compare a region with a text (Skrypt.sk line 2: if region at player is "spawn":')

Edytowano przez Mironiczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Niżej podrzuciłem dokładny komunikat:

Cant't compare a region with a text (Skrypt.sk line 2: if region at player is "spawn":')

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...