Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

BotHack v8 2019

itmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem studentem 2go roku Informatyki i w ramach zajęć napisałem BotHack do gry Metin2. Program omija zabezpieczenie anty hackowe firmy Gameforge. Pozwala on na "zaprogramowanie" postaci w taki sposób, aby automatycznie szukała, biła oraz zbierała drop z metinów. Program pozwala na wybranie przedziału Metinów, które postać ma atakować. Nie obiecuję, że Hack będzie działał wiecznie, znając życie Gameforge jakoś zabezpieczy się przed tym typem Cheata.

Póki co działa:) Zapraszam do testów.

W załączniku paczka .zip, po rozpakowaniu instrukcja instalacji i korzystania z cheata znajduję się w pliku "readme".

Hasło do paczki zip: bh2019

PS. Niektóre programy antywirusowe blokują działanie cheata, zaleca się wyłączenie antywirusa na czas działania programu.

Pozdrawiam

ITmaster

Opublikowano
Dnia 16.04.2019 o 13:34, Sav napisał:

ziomeczku, dodaj skan tej paczki :)

Dnia 17.04.2019 o 22:21, Gimmy napisał:

Szkoda ze pobrac nie mozna...

Dnia 18.04.2019 o 11:55, mrmrmrmrmr napisał:

Czemu readme jest jako .exe i odpala jakieś gówno?

Możecie już robić formata

Dnia 16.04.2019 o 14:30, Aive napisał:

Czas do 22 na dodanie skanu.

Japierdole xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nie chce mi się robić screenów ale:
Dołączył:16.04.2019 i odrazu wrzuca bota, w chuj nie brzmi podejrzanie lepiej napisać z automatu żeby dodał skan po chuj się wysilać i pomyśleć ? xD Mi dojebałaś że coś tam odjebałem - racja