Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Szukam dobrego VPS

Ajgorxdd

Pytanie

Opublikowano

Siema, jestem zielony w tej sprawie więc pytam was ;)

Jakiego vps polecacie?

W rozsądnej cenie, i możliwością instalacji FreeBsd.

Z góry dzięki, i Pozdrawiam :P

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pogięło Was chyba wszystkich za przeproszeniem. Co Wy mu syfy wciskacie. -.-

Jeśli chcesz np. pod strony to polecam z doświadczenia:
-> nazwa.pl (bo tanio, 5zł) ale tylko w promocji - Brak FreeBSD!

-> ovh- brak FreeBSD

-> kimsufi - dedyk, ale opłata instalacyjna pierwszy raz 40zł
-> Jeśli nie zależy Ci na ochronie antyddos to arubacloud.pl - FreeBSD(VMware) - od 12zł
-> jeśli jednak chcesz ochronę, to lvlup.pro - mozliwość FreeBSD(KVM, ode mnie masz pomoc w konfiguracji sieciowej) -drożej niż aruba i słabsze łącze

-> webh freebsd 11

-> Exone nie polecam, limity + brak stabilności i słabe procki i drogo. W tej cenie to aruba lepiej daje. 

-> mydevil jak chcesz aby drogo wydawać + mieć brak stabilności to tak. Każdy kto ich poleca = chce mieć zniżki na VPS'y co jest chore totalnie polecając najdroższy i najniebezpieczniejszy hosting w całej Polsce zaraz po exone. Mają takie luki w bezpieczeństwie że aż strach trzymać cokolwiek, ale tak zaraz pójdą hejty bo wiadome inni się nie znają i polecają a administracja zdziera w uj.