Skocz do zawartości
  • 0
Ajgorxdd

Szukam dobrego VPS

Pytanie

Autor tematu Napisano

Siema, jestem zielony w tej sprawie więc pytam was ;)

Jakiego vps polecacie?

W rozsądnej cenie, i możliwością instalacji FreeBsd.

Z góry dzięki, i Pozdrawiam :P

8 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

• 0
Napisano (edytowany)

Pogięło Was chyba wszystkich za przeproszeniem. Co Wy mu syfy wciskacie. -.-

Jeśli chcesz np. pod strony to polecam z doświadczenia:
-> nazwa.pl (bo tanio, 5zł) ale tylko w promocji - Brak FreeBSD!

-> ovh- brak FreeBSD

-> kimsufi - dedyk, ale opłata instalacyjna pierwszy raz 40zł
-> Jeśli nie zależy Ci na ochronie antyddos to arubacloud.pl - FreeBSD(VMware) - od 12zł
-> jeśli jednak chcesz ochronę, to lvlup.pro - mozliwość FreeBSD(KVM, ode mnie masz pomoc w konfiguracji sieciowej) -drożej niż aruba i słabsze łącze

-> webh freebsd 11

-> Exone nie polecam, limity + brak stabilności i słabe procki i drogo. W tej cenie to aruba lepiej daje. 

-> mydevil jak chcesz aby drogo wydawać + mieć brak stabilności to tak. Każdy kto ich poleca = chce mieć zniżki na VPS'y co jest chore totalnie polecając najdroższy i najniebezpieczniejszy hosting w całej Polsce zaraz po exone. Mają takie luki w bezpieczeństwie że aż strach trzymać cokolwiek, ale tak zaraz pójdą hejty bo wiadome inni się nie znają i polecają a administracja zdziera w uj.

Zagraniczne jeszcze są, ale w opłacie instalacyjnej 40zł, lecz potem po 5 euro za 6gb ram, freebsd 11, ale nie podaję jeszcze bo nie sprawdzone przeze mnie. Czekam na serwer testowy. 

To tyle. Każde przeze mnie przetestowane.

I ludzie, czytajcie, autor chciał z możliwością instalacji FreeBSD!! A Wy tu polecacie bez instalacji a w wypadku mydevil to ja już mam 2 VPSy w cenie 3 miesięcznej opłaty na mydevil więc.. ludzie. Powinny się tu posypać ostrzeżenia za brak czytania ze zrozumieniem bo to aż porażka a potem multum tematów z problemami i że atakują i nie mają jak się bronić itd., =.= 

Edytowano przez kamil2321

• 0