Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Trybek18

Pomoc w OTS

Polecane posty

Autor tematu Napisano

Witam. Planuję postawić serwer pod tibie 7.6. Mam jednak parę problemów i pytań. Działam na silniku Armia 6.6.6. 

 Pytanie 1.

Jak zmienić nazwę itemku i ewentualnie jego armor bądź atak? 

 

Pytanie 2.

Czy ma ktoś skrypt na npc który sprzedaje runy w bp?

 

Pytanie 3.

Zna ktoś skrypt na PACC RUNE? Żeby dodawała np. 7 dni pacc po uzyciu i znikała. I żeby po użyciu jej gdy leży na ziemi też znikała a nie zostawała.

 

Pytanie 4.

W configu widzę, że niektóre przedmioty dodają jakiś tam procent większe obrażenia np. Blue Robe daje 3% obrażeń. Gdzie to znajdę, żeby np. dodać inny item. Przykładowo, żeby royal helmet dawał 1%.

 

Pytania dotyczą silnika pod 7.6 tibie.

 

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

4 godziny temu, Trybek18 napisał:

Witam. Planuję postawić serwer pod tibie 7.6. Mam jednak parę problemów i pytań. Działam na silniku Armia 6.6.6. 

 Pytanie 1.

Jak zmienić nazwę itemku i ewentualnie jego armor bądź atak? 

 

Pytanie 2.

Czy ma ktoś skrypt na npc który sprzedaje runy w bp?

 

Pytanie 3.

Zna ktoś skrypt na PACC RUNE? Żeby dodawała np. 7 dni pacc po uzyciu i znikała. I żeby po użyciu jej gdy leży na ziemi też znikała a nie zostawała.

 

Pytanie 4.

W configu widzę, że niektóre przedmioty dodają jakiś tam procent większe obrażenia np. Blue Robe daje 3% obrażeń. Gdzie to znajdę, żeby np. dodać inny item. Przykładowo, żeby royal helmet dawał 1%.

 

Pytania dotyczą silnika pod 7.6 tibie.

 

Z góry dziękuję.

 

wklej mi tutaj twój cfg :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)

Proszę bardzo :)

Spoiler

 

---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

-- datadir
datadir = "data/"

-- sets what map to load
map = "data/world/test.otbm"

-- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
mapkind = "OTBM"

-- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
sourcedata = "XML"

-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "Witamy na VoxuriaOTS Test Server. Zyczymy milej gry."

-- the port otserv listens on
port = "7171"

-- name of our server
servername = "VoxuriaOTS"

-- name of the owner of our server
ownername = "Trybek"

-- email of the owner of our server
owneremail = ""

-- the url for more server info
url = ""

-- the location of the server
location = "Poland"

-- the ip the server should redirect too
ip = ""

-- The messagebox you sometimes get before you choose characters
motd = "Wybierz postac"
motdnum="0"

-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no"

-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "pvp"

-- max number of players allowed
maxplayers = "100"

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = 1500

-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 1000

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 0

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000

-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 0

-- vocation names
vocations = {"Sorcerer", "Druid", "Paladyn", "Knight"}
promoted_vocations = {"Master Sorcerer", "Elder Druid", "Royal Paladyn", "Elite Knight"}


--- SQL part
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db   = "otserv"


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map"
map_host = "localhost"
map_user = "root"
map_pass = ""
map_db   = ""

------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------

-- name of your world (seen on the character list when logging in)
worldname = "VoxuriaOTS"

-- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
autosave = 10

-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no"

-- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no)
learnspells = "no"

-- do you want to give premium account to all players? (yes/no)
freepremmy = "yes"

-- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
queuepremmy = "no"

-- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
diepercent = {"6", "6", "6", "6", "100"}

-- how many summons player can have
maxsummons = 0

-- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
summonsallvoc = "no"

-- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
spearlosechance = 0

-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15

-- maximum number of items player can keep in his/her depot
maxdepotitems = 300

-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 12

-- how much death entries are saved in players file (old are deleted)
maxdeathentries = 10

-- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"}

-- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno, sprite wand, mls,}
wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13", "40", "5"}

-- shooting range of {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodrange = {"4", "3", "2", "1", "3"}

-- shooting range of  wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno, sprite wand,
wandrange = {"4", "3", "2", "1", "3", "8"}

-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"}

--USTAWIENIE SILVER WANDA
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
silverwanddmg = {"6.0", "5.0", "0.20", "0.20"}

-- golden bolt settigins
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
goldboltdmg = {"9.8", "6.9", "0.34", "0.36"}

--------------------------- Multipliers and gains ------------------------------

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 10

-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 0

-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"}
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"}
shieldmul = {"1", "10", "10", "30", "30"}
manamul = {"1", "10", "10", "10", "10"}

-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"0", "0", "0", "0", "0"}
managain = {"5", "30", "30", "20", "10"}
hpgain = {"5", "10", "10", "20", "30"}

-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 5
manatickmul = 5

-------------------------------- Skull system ----------------------------------

-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 4

-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 6

-- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
hittime = 2

-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 11

-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 3*60

-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 1*10

-- how many days the pk ban lasts (1=1day)
pkbandays = 2

------------------------------ GM access rights --------------------------------

-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3

-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 1

-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3

-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1

-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3

-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 3

-- access for use ban window(aka ctrl+y)
accessctrly = 3

------------------------- Armia OTS 6.6.6 By SobI --------------------------

-- PvP od:
pvplvl = 8

-- speed of attack in seconds (no-voc, sorc, druid, pally, knight)
speed = {"1.8", "1.3", "1.3", "1.0", "0.6"}

-- predkosc pierwszego ataku ~click->hit~ (1000 = 1 sec)--
first = 1000 

-- house price for 1 sqm
priceforsqm = 1000

-- max houses for player
maxhouses = 1

-- Level to buy house using command !buyhouse
levelhouse = 100

-- !buyhouse enabled?
buyhouse = "yes"

--bolty maja sie konczyc? (yes/no)
bolts = "no"

-- Life Ring Configuration
LifeRingHealth = "10"
LifeRingMana = "10"

-- ROH Configuration
RoHHealth = "20"
RoHMana = "20"

dist = 50

--Auto clean(0 - off, 1 - one minute, 60 - one hour)
autoclean = 60

--Auto restart(0 - off, 1 - one minute, 60 - one hour)
autorestart = 0

-- Wysylanie wiadomości do GM ?. (yes/no)
gmmsg = "no"

--access to talk on chat in red
colortxt = 3

-- Ustawienia SOFT BOOTS
softHealth = "35"
softMana= "35"

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Pademonium Armor?
pandemoniumarmor = 2

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Magic Bunny Slippers?
magiczneklapkizapomnienia = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Legs?
sapphirelegs = 7

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Armor?
sapphirearmor = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Helmet?
sapphirehelmet = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Blue Robe?
bluerobe = 3

-- Drop Rate Configuration
droprate = 10

 

Dorzucam pytanko. 

Jak zmniejszyć bądź zwiększyć skillowanie mlvl?

 

Edytowano przez Trybek18

Udostępnij ten post


Link to postu
3 minuty temu, Trybek18 napisał:

Proszę bardzo :)

  Ukryj treść

 


---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

-- datadir
datadir = "data/"

-- sets what map to load
map = "data/world/test.otbm"

-- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
mapkind = "OTBM"

-- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
sourcedata = "XML"

-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "Witamy na VoxuriaOTS Test Server. Zyczymy milej gry."

-- the port otserv listens on
port = "7171"

-- name of our server
servername = "VoxuriaOTS"

-- name of the owner of our server
ownername = "Trybek"

-- email of the owner of our server
owneremail = ""

-- the url for more server info
url = ""

-- the location of the server
location = "Poland"

-- the ip the server should redirect too
ip = ""

-- The messagebox you sometimes get before you choose characters
motd = "Wybierz postac"
motdnum="0"

-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no"

-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "pvp"

-- max number of players allowed
maxplayers = "100"

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = 1500

-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 1000

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 0

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000

-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 0

-- vocation names
vocations = {"Sorcerer", "Druid", "Paladyn", "Knight"}
promoted_vocations = {"Master Sorcerer", "Elder Druid", "Royal Paladyn", "Elite Knight"}


--- SQL part
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db   = "otserv"


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map"
map_host = "localhost"
map_user = "root"
map_pass = ""
map_db   = ""

------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------

-- name of your world (seen on the character list when logging in)
worldname = "VoxuriaOTS"

-- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
autosave = 10

-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no"

-- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no)
learnspells = "no"

-- do you want to give premium account to all players? (yes/no)
freepremmy = "yes"

-- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
queuepremmy = "no"

-- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
diepercent = {"6", "6", "6", "6", "100"}

-- how many summons player can have
maxsummons = 0

-- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
summonsallvoc = "no"

-- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
spearlosechance = 0

-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15

-- maximum number of items player can keep in his/her depot
maxdepotitems = 300

-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 12

-- how much death entries are saved in players file (old are deleted)
maxdeathentries = 10

-- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"}

-- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno, sprite wand, mls,}
wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13", "40", "5"}

-- shooting range of {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodrange = {"4", "3", "2", "1", "3"}

-- shooting range of  wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno, sprite wand,
wandrange = {"4", "3", "2", "1", "3", "8"}

-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"}

--USTAWIENIE SILVER WANDA
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
silverwanddmg = {"6.0", "5.0", "0.20", "0.20"}

-- golden bolt settigins
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
goldboltdmg = {"9.8", "6.9", "0.34", "0.36"}

--------------------------- Multipliers and gains ------------------------------

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 10

-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 0

-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"}
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"}
shieldmul = {"1", "10", "10", "30", "30"}
manamul = {"1", "10", "10", "10", "10"}

-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"0", "0", "0", "0", "0"}
managain = {"5", "30", "30", "20", "10"}
hpgain = {"5", "10", "10", "20", "30"}

-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 5
manatickmul = 5

-------------------------------- Skull system ----------------------------------

-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 4

-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 6

-- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
hittime = 2

-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 11

-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 3*60

-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 1*10

-- how many days the pk ban lasts (1=1day)
pkbandays = 2

------------------------------ GM access rights --------------------------------

-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3

-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 1

-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3

-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1

-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3

-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 3

-- access for use ban window(aka ctrl+y)
accessctrly = 3

------------------------- Armia OTS 6.6.6 By SobI --------------------------

-- PvP od:
pvplvl = 8

-- speed of attack in seconds (no-voc, sorc, druid, pally, knight)
speed = {"1.8", "1.3", "1.3", "1.0", "0.6"}

-- predkosc pierwszego ataku ~click->hit~ (1000 = 1 sec)--
first = 1000 

-- house price for 1 sqm
priceforsqm = 1000

-- max houses for player
maxhouses = 1

-- Level to buy house using command !buyhouse
levelhouse = 100

-- !buyhouse enabled?
buyhouse = "yes"

--bolty maja sie konczyc? (yes/no)
bolts = "no"

-- Life Ring Configuration
LifeRingHealth = "10"
LifeRingMana = "10"

-- ROH Configuration
RoHHealth = "20"
RoHMana = "20"

dist = 50

--Auto clean(0 - off, 1 - one minute, 60 - one hour)
autoclean = 60

--Auto restart(0 - off, 1 - one minute, 60 - one hour)
autorestart = 0

-- Wysylanie wiadomości do GM ?. (yes/no)
gmmsg = "no"

--access to talk on chat in red
colortxt = 3

-- Ustawienia SOFT BOOTS
softHealth = "35"
softMana= "35"

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Pademonium Armor?
pandemoniumarmor = 2

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Magic Bunny Slippers?
magiczneklapkizapomnienia = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Legs?
sapphirelegs = 7

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Armor?
sapphirearmor = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Sapphire Helmet?
sapphirehelmet = 4

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu Blue Robe?
bluerobe = 3

-- Drop Rate Configuration
droprate = 10

 

Dorzucam pytanko. 

Jak zmniejszyć bądź zwiększyć trenowanie mlvl?

 

dodaj to pod blue robe :)  jeśli chodzi o mlvl to chyba c++

 

-- O ile % zwiekszone beda obrazenia przy noszeniu royal helmet royalhelmet = 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)

Czyli mam rozumieć, że jeżeli wpiszę w config jakikolwiek armor np crownarmor = 1 to wtedy c armor będzie dawał mi 1% obrażeń? Przetestuję i dam znać. A wiesz może gdzie dodać opis do przedmiotu? Np. You see royal helmet i niżej napis Daje 1 % do obrażeń.

 

Też mi się wydaje że w c++ tylko nie wiem w którym miejscu to może być to pierwsza sprawa a druga podczas kompilacji wyskakuje mi błąd [Build Error] [OTS.exe] Error 1. Może ktoś wie jak pozbyć się tego błędu, żeby przy zmianach w source kompilacja przebiegła bez błędów i żeby wprowadzało zmiany?

 

 

@Edit

Sprawdziłem i jednak samo wpisanie do cfg nazwaprzedmiotu = % nie działa. Przetestowałem na RH dodałem go cfg żeby dawał 50% więcej obrażeń i nie ma efektu natomiast zmieniłem przedmiot już dodany wcześniej Sapphire Legs na 50% i to akurat działa. Czyli tutaj też pewnie kwestia c++. No ale nic nie zrobię przez ten błąd przy kompilacji :(

Edytowano przez Trybek18

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano

Pomijając poprzednie problemy. Mam inny problem. Otóż udało mi się zrobić, że podczas kompilacji nie wywala mi błędu. Kompiluje mi projekt i włącza serwer. A problem jest taki, że jeśli zmienię cokolwiek w source i skompiluje to nie wprowadza mi zmian na serwerze. Przykładowo zrobiłem mało skomplikowaną zmianę, zmieniłem napis "Nie mozesz wejsc do bezpiecznej strefy po zaatakowaniu gracza" na "Nie mozesz wejsc do bezpiecznej strefy po zaatakowaniu gracza test". Skompilowało i włączyło serwer jednak bez zmian. O co chodzi? Ktoś może wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
6 godzin temu, Trybek18 napisał:

Pomijając poprzednie problemy. Mam inny problem. Otóż udało mi się zrobić, że podczas kompilacji nie wywala mi błędu. Kompiluje mi projekt i włącza serwer. A problem jest taki, że jeśli zmienię cokolwiek w source i skompiluje to nie wprowadza mi zmian na serwerze. Przykładowo zrobiłem mało skomplikowaną zmianę, zmieniłem napis "Nie mozesz wejsc do bezpiecznej strefy po zaatakowaniu gracza" na "Nie mozesz wejsc do bezpiecznej strefy po zaatakowaniu gracza test". Skompilowało i włączyło serwer jednak bez zmian. O co chodzi? Ktoś może wie?

 

 

 wejdź w twój ots source/devcpp i podmień plik OTS czy jak to tam Yurots 

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...