Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sinusbot - jak działa?

Ismonka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam pewien "problem". Chcę sobie zainstalować sinus bota, aby puszczał muzykę. Jak to ma działać? Np. pisze na czacie "!playlist eminem" i grają piosenki eminema które dodam. 

Sprawa wygląda tak: Serwer ts jest pewnego właściciela jednych z serwerów gry garry's mod. Jestem w tym zielony, liczę na pomoc. Oglądałem kilka filmów na youtube ale nic nie pomogło. Jeśli chodzi o te cały "VPS" to nawet nie wiem dokładnie co to jest, więc mam nadzieję, że bez tego się obejdzie.

Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano
41 minut temu, Ismonka napisał:

Cześć,

Mam pewien "problem". Chcę sobie zainstalować sinus bota, aby puszczał muzykę. Jak to ma działać? Np. pisze na czacie "!playlist eminem" i grają piosenki eminema które dodam. 

Sprawa wygląda tak: Serwer ts jest pewnego właściciela jednych z serwerów gry garry's mod. Jestem w tym zielony, liczę na pomoc. Oglądałem kilka filmów na youtube ale nic nie pomogło. Jeśli chodzi o te cały "VPS" to nawet nie wiem dokładnie co to jest, więc mam nadzieję, że bez tego się obejdzie.

Dziękuję i pozdrawiam

Jeśli potrzebujesz tylko botów muzycznych to nie używaj sinusbota.

Jak chcesz mieć MusicBoty zainstaluj sobie TS3AudioBot'a.

Tutaj masz linka: https://forum.lvlup.pro/t/ts3audiobot-alternatywa-dla-sinusbota/6399

• Aive zmienił(a) tytuł na Sinusbot - jak działa?
Opublikowano

Nie, tam działa trochę inaczej.

Możesz puszczać muzykę z kanałów streamingowych tj. OpenFM etc.