Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukiwany Technik/Programista na stałe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam,

Poszukuję tak jak w temacie Technika/Programiste do serwera skyblock. Najlepiej aby była to osoba przynajmniej +18 która charakteryzuje się uczciwością, pracowitością i kulturą osobistą.

Z racji tego że sam nie znam się zbytnio na technicznym aspekcie tego wszystkiego to poszukuję osoby która będzie pisać pluginy/skrypty na serwer. Która będzie potrafiła optymalizować wydajność serwera, w pełni go konfigurować, zabezpieczać serwer,  zarządzać stroną www, tsem itp. Jednym słowem musisz potrafić zrobić wszystko przy serwerze. Tak jak wspominałem jest to serwer skyblock więc najlepiej by było gdybyś już miał styczność z tym trybem w przeszłości. Oczywiście za pracę oferuję wynagrodzenie ale to już temat na prywatne wiadomości. Serwer już działa więc nie trzeba wszystkiego robić od początku, po prostu mój aktualny technik nie jest zbytnio dysponowany...

Podsumowując jeśli uważasz że się nadajesz zapraszam do kontaktu:

mail: [email protected]

discord: Zander#2820

Można również pisać prywatne wiadomości na forum.

Proszę o nie zgłaszanie się w komentarzach.

Pozdrawiam.

• Amove zmienił(a) tytuł na Poszukiwany Technik/Programista na stałe
  • dawidex335 zablokował(a) i odblokował(a) ten temat
Opublikowano

Temat po miesiącu bez aktywności zostaje przeniesiony do archiwum.

Jeśli w poście masz do mnie sprawę dodaj @dawidex335

Zarchiwizowany