Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę technikiem/Przetłumaczę plugin/y

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwerami zajmuję się od 1,5 roku. Potrafię skonfigurować serwer od zera, pisać skrypty, również uczę się pisać pluginy. Stworzę serwer wg. pomysłu zleceniodawcy, pomogę w doborze pluginów, stworzę paczkę pluginów lub napisze jakiś skrypt. Możliwość dłuższej współpracy lub pojedynczego zlecenia. Wynagrodzenie ustalam razem z zleceniodawcą. Discord: Xeonzis#9494 lub prywatna wiadomość.

Oferuję również spolszczanie pluginów typu factions, mcmmo, jobs, etc. Wynagrodzenia liczone w zależności od ilości linijek do przetłumaczenia.

• Biter. zmienił(a) tytuł na Stworzę serwer wg. Twojego pomysłu
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Em...

Dobra 

@topic

Ja polecam tryby takie jak:

1. Survival + gildie
  2. ClassicMC + Gildie
  3. PVP
  4. ChestPVP
  5. Creative
  6. MegaDrop
  7. EasyHC
  8. Hide And Seek
  9. SkyBlock
  10. Survival
  11. ClassicMC 
  12. Chinczyk - Taki z NSSV
  13. RealLife
  14. The Bridge
  15. 1VS1
  16. CS:GO

Jak chcesz skorzystać to możesz wszystkie pomysły  Skorzystać :)

Opublikowano
10 minut temu, ChceBycNoobem100 napisał:

Ja polecam tryby takie jak:

1. Survival + gildie
  2. MegaDrop
  3. EasyHC

Trochę zatrzymałeś się w czasie skro polecasz takie tryby. 

8aVvxa2.png

Opublikowano

Przypominam, że ten temat jest o świadczeniu usług technicznych, ja nie tworzę serwera. Proszę przeczytać ten temat jeszcze raz i nie robić mi zbędnego spamu.

Dziękuję.