Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sklep dla serwera Minecraft - co dodać? - opinie użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Zacząłem pisać itemshop i chciałbym was prosić o pomoc.
Jako, że nie jestem grafikiem a moi graficy są na wyjeździe chciałbym was prosić o pomoc.

Moglibyście mi powiedzieć co zmienić / co dodać?

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć co jest wam potrzebne w itemshopie? 
Chodzi mi również o takie coś jak dodatki, coś czego nie znaleźliście w innym itemshopie 

Z góry dziękuje <3

Spoiler

8u6pbwg.png

Opublikowano

Zdecydowanie wygląd, układ jest bardzo fajny, ale ta czcionka, kolory itp nie pasują mi tutaj. Dodatkowo fajnie by było gdyby można dodawać własne podstrony, pisać własne style oraz rozbudowany panel administratora ze statystykami sprzedaży itp. :10_wink:

• Marosking zmienił(a) tytuł na Sklep dla serwera Minecraft - co dodać? - opinie użytkowników
Opublikowano

Moim zdaniem portfel jest bardzo fajną opcją, też fajnie by było jakby była możliwość automatycznego odnawiania rangi (tylko i wyłącznie po zgodzie użytkownika), tak jak mój przedmówca i również ja zgadzam się że układ jest w porządku ale wygląd już mi się nie podoba, ten szary kolor mnie trochę odrzuca, stopka lepiej by chyba wyglądała jakby tekst był w jednej linii. Spróbuj dać pasek menu jak i stopkę w kolorze

#f96332

#edit

Tutaj możesz znaleźć fajne bardzo kolorki https://flatuicolors.com/

Opublikowano