Skocz do zawartości
  • 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Barmox

C++ Game Hacking MultiLevel pointers

Pytanie

#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;

int main()
{
    int newValue = 80000;
	cout << "Plants VS Zombie Trainer v0.1" << endl;
	cout << "====By Krecik====" << endl;
	HWND hwnd = FindWindowA(NULL, "Plants vs. Zombies");
	if (hwnd == NULL)
	{
		cout << "Nie udalo sie znalesc okna!";
		Sleep(3000);
		exit(-1);
	}
	else
	{
		DWORD procID;
		GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procID);
		HANDLE handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, procID);

		if (procID == NULL)
		{
			cout << "Nie udalo sie znalesc procesu!";
			Sleep(3000);
			exit(-1);
		}
        else
        {
            WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)0x11708DE0,&newValue,sizeof(newValue),0);  <-----------------------
        }
	}
	return 0;
}

Tworzę własny trainer do gry (Plants vs Zombies ale to chyba bez znaczenia) znalazłem adres z CE razem z pointerami ale nie mam pojęcia jak to zaimplementować do kodu.

Proszę o pomoc.

 

Pointers.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Polecane posty

Jeszcze nie ma odpowiedzi na to pytanie

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...