Skocz do zawartości

Barmox

Members
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Barmox

  • Ranga
    Pijawka II

Ostatnio na profilu byli

59 wyświetleń profilu
  1. #include <iostream> #include <windows.h> using namespace std; int main() { int newValue = 80000; cout << "Plants VS Zombie Trainer v0.1" << endl; cout << "====By Krecik====" << endl; HWND hwnd = FindWindowA(NULL, "Plants vs. Zombies"); if (hwnd == NULL) { cout << "Nie udalo sie znalesc okna!"; Sleep(3000); exit(-1); } else { DWORD procID; GetWindowThreadProcessId(hwnd, &procID); HANDLE handle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, procID); if (procID == NULL) { cout << "Nie udalo sie znalesc procesu!"; Sleep(3000); exit(-1); } else { WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)0x11708DE0,&newValue,sizeof(newValue),0); <----------------------- } } return 0; } Tworzę własny trainer do gry (Plants vs Zombies ale to chyba bez znaczenia) znalazłem adres z CE razem z pointerami ale nie mam pojęcia jak to zaimplementować do kodu. Proszę o pomoc.
  2. HotKeySet("{F1}","myExit") $atakuje = False func myExit() MsgBox(1,"Stop Bota","Bot zatrzymany") ;Nic istotnego w działaniu bota. Exit EndFunc WinActivate("KingsRoad | Free Online Browser RPG - Google Chrome") ;Aktywuje okno z grą while 1 startmapy() ;Funkcja w której postać biegnie do npc startmisji() ;Bot wybiera questa i go akceptuje po czym po wejściu klika auto attack i przełącza zmienną $attack na true sleep(4000) while($atakuje) if PixelGetColor(658, 846) = 0xB6D32D Then ;Jeżeli w miejscu pojawi się "End Level" w tedy $atakuje zmienia się na false i pętla się kończy $atakuje = False Else EndIf WEnd if $atakuje = False Then MsgBox(1,"Stop Bota","Bot zatrzymany") ;Tutaj do sprawdzenia czy działa (nie działa) EndIf WEnd func startmapy() MouseClick("left",1242, 408) Sleep(2500) MouseClick("left",157, 591) sleep(300) MouseClick("left",409, 762) EndFunc Func startmisji() if PixelGetColor(447, 917) = 0x901B14 Then MouseClick("left",1231, 824) sleep(200) $atakuje = True EndIf EndFunc Posiadam problem z botem do gry Kings Road. W grze trzeba masterować questy by dostawać za nie specjalną walutę ale to nie istotne. Problem mam z tym, że chciałbym żeby bot podczas robienia się misji nic nie robił. Mam świadomość, że po prostu można zrobić to na sleepach jednak nie interesuje mnie to. Wykminiłem sobie to tak, że po wejściu do misji i kliknięciu auto attack zmienna zmienia się na true i w tedy dzieje się ta pętla i do czasu póki w dokładnym miejscu nie znajdzie się pixel o kolorze przycisku zakończenia misji doputy quest będzie trwał. (if PixelGetColor(658, 846) = 0xB6D32D Then) Jednak nie działa a po wejściu do misji wyskakuje mi, że zmienna jest false.
  3. Wielkie dzięki! A mam pytanie czy to będzie działało z grami na flashu?
  4. Proszę o jakis źródła nauki do pythona odnosnie pisania botów do gier (najlepiej w języku Polskim) Szperałem po necie i nic takiego nie mogłem znaleźć. Dzięki.
  5. Nie chce żadnego downgrade'a karty. Po prostu wyczytałem, że karta jest średnia i już lepiej jest mieć coś na usb. Przeglądałem na necie testy ITEC I-TEC USB Audio Adapter i nie brzmiało to źle.
  6. Posiadam płytę główną Asus Sabertooth P67 z zintegrowaną kartą dźwiękową. Czy opłaca się dokupywać kartę dźwiękowa na usb do max 50zł czy w tej cenie nic lepszego nie dostanę i lepiej jechać na integrze? W AIDA64 pisze iż posiadam Realtek ALC892 Na oku mam kartę od Iteca
  7. Po drobnym przejrzeniu jednak chyba zdecyduję się na Neewera. Patrzyłem testy Trust'a i sama karta dołączona do zestawu się raczej nie nadaje do użytku (bynajmniej tak wywnioskowałem z jego testów) I wydaje mi się, że Neewer NW-800 lepiej brzmi. Mikrofon zamówię juro więc może w środę przyjdzie i w tedy dodam do tematu swoje odczucia. edit: Mam pytanie czy do tego neewera będę musiał dokupić coś takiego jak "phantom power" ?
  8. Witam, planuję zakupić sobie nowy mikrofon. Zainteresowały mnie 2 modele: Mikrofon Trust MICO USB lub Neewer NW-800 Który wybrać, czy może jednak znajdę jakiś lepszy do 100zł? Posiadam zintegrowaną kartę dźwiękową Asus Sabertooth P67 ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
  9. Chciałbym zająć się tworzeniem czegoś w rodzaju wallhacka jednak totalnie nie mam pojęcia jak znaleźć adres np. npc a na youtube pustka. Ktoś coś?
  10. Mam pytanie. Ostatnio zacząłem się bawić z CE. I mam pytanie odnośnie szukanie adresu statycznego. Czy szukanie "manualne"(mam na myśli ten sposób czymś się różni od tego całego pointer scana? Bardziej preferuje sposób manualny ale ostatnio niby znalazłem ten cały adres statyczny jednak po ponownym uruchomieniu gry coś mi nie działał.
  11. Dalej to samo, pokazuje że npc żyje. To się chyba nie uda, już nie będę cię męczył. Dzięki za pomoc
  12. Próbowałem coś zrobić na własną rękę ale dalej coś nie działa. Chodzi mi żeby czytał czy mob żyje jak nie jest w walce więc zrobiłem coś takiego Local $oBattle = _IEGetObjById($oIE, "base") ; <div id="battle" ..> ; npc znajduje się w zakładce base Local $oTroops = $oBattle.getElementsByClassName("troop") ; while 1 If $oTroops.length >= 1 Then MsgBox(1,"His ded", "On nie żyje") Else MsgBox(1,"His alive", "On żyje") EndIf WEnd Cały czas nawet jak zabije moba wyskakuje mi, że żyje. What im doing wrong?
  13. Przepraszam czy mógłbyś pokrótce wyjaśnić ten kod bo średnio go rozumiem. Albo chociaż podać jakąś stronę z której mógłbym się dowiedzieć co to. Szukałem na mpc forum jakiegoś tuta odnośnie IE.au3 jednak są tylko 2 tutoriale które wyjaśniają podstawy typu otwórz Ie kliknij w obiekt itp.
  14. Nie rozumiem Chodzi mi jak zrobić, żeby przeczytać te wartości. Zrobił bym if id zmienia się na troop-53876 w tedy przestaje atakować i czeka dopóki id nie zmieni się na npc53876 Przepraszam ale dopiero dzisiaj bawię się z ie.au3 i nie ogarniam jeszcze co i jak
  15. Margonem <div class="npc" id="npc53876" style='left: 1280px; top: 1968px; width: 32px; height: 48px; z-index: 134; background-image: url("http://gefion.margonem.pl/obrazki/npc/woj/npc179-b.gif");' tip="<b>Stary rozbójnik</b><span >33 lvl</span>" ctip="t_npc"></div> Jak npc zginie w tedy kod zmienia się na taki <div class="troop" id="troop-53876" style='background-position: 0px 0px; left: 224px; top: 288px; width: 32px; height: 32px; z-index: 8; background-image: url("http://gefion.margonem.pl/img/rip2.gif");' tip="<b>Stary rozbójnik</b>Lvl: 33w<br><br><i>Życie: 0%</i>" ctip="t_troop2"></div>

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...