Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Służba wojskowa

Bóbr.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Co na dzień dzisiejszy oznacza powołanie do czynnej służby wojskowej?

Tygodniowe szkolenie, czteromiesięczne czy co?

Szukam grafika, który zobi mi sygnaturkę ;)

• Aive zmienił(a) tytuł na Służba wojskowa
Opublikowano
Dnia 30.11.2018 o 14:45, .Pestka. napisał:

Dlaczego? Nie chce Ci się iść poopierdalać na miesiąc?

Na co mi to wojsko jak ja jestem programistą tak szczerze mówiąc :P

Opublikowano

Też nie chciał bym umierać za ojczyznę, dlatego uważam że powołanie do wojska jest wbrew prawu człowieka.

Opublikowano

@Astern Wbrew prawom człowieka? To podstawa wszystkich szanujących się demokratycznych państw tego świata. Oczywiście jak we wszystkim i w tej kwestii musi być jakiś umiar. Nie róbmy drugiej Korei Północnej, ale też nie twórzmy niebezpieczeństwa w postaci niedoborów wojska w trakcie potencjalnego konfliktu. Akurat aktualny stan wojskowości w Polsce jest na dosyć dobrym poziomie. 

@ZwykłyK To zrzeknij się praw obywatelskich, państwo to nie tylko przysługujące Ci prawa, ale też obowiązki. 

@Bóbr. Służba wojskowa nie opiera się wyłącznie na pracy na terenie objętym konfliktem zbrojnym to również szereg innych zadań bojowych. 

Opublikowano
3 godziny temu, Damian napisał:

To zrzeknij się praw obywatelskich, państwo to nie tylko przysługujące Ci prawa, ale też obowiązki.