Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Wciskanie kilku przycisków na zmiane?

Hardcore135

Pytanie

Opublikowano

Witam, jestem kompletnym laikiem w temacie.

Wczoraj zacząłem zabawę z Autoit i napisałem sobie skrypt który uruchamia grę, loguje się na konto,wybiera postać i przez trzymanie przycisku spacja bije moby w grze.

Chcialbym dodać do tego polecenie które powodowało by ciągłe wciskanie klawiszy F1,F2,F3.

Sęk w tym by przyciski były wciskane na zmiane przez okrelony czas, 

Np. F1,milisekunda przerwy, F2, milisekunda przerwy, F3, milisekunda przerwy, F1, milisekunda przerwy, F2,milisekunda przerwy itd.

I żeby ta sekwencja była powtarzana cały czas np. przez godzine.

Zrobiłem tak:

Send("{F3 1}")
Send("{F1 1}") 

Send("{F2 1}")

Itd. Ale to powoduje wciskanie klawiszy pokolei tyle razy ile wpiszę polecenie, a tak jak pisalem  chciałem żeby sekwencja powtarzala się automatyczna ie przez "x" czasu. 

Jestem kompletnie zielony w temacie ;D

Jak by kogo to interesowało, robie bota do gry który sam bije moby i wbija poziomy a do tego ma używać bostów(F1,F2,F3). ;p

Pomocy ;D

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Użyj pętli z konkretnym warunkiem. Skoro  poradziłeś sobie na tyle by napisać takie cudo kompletnie sam to i z pętlą sobie bez problemu poradzisz :)

Opublikowano
$ilems = "2000"
$timer = TimerInit()

Do
   Send("{F3}")
   Sleep(100)
   Send("{F1}")
   Sleep(100)
   Send("{F2}")
   Sleep(100)
Until TimerDiff($timer) >= $ilems

Sekunda to 1000ms, więc godzina to 3 600 000.