Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tablet na studia techniczne i rysik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, poszukuję tabletu do 1000 zł, na którym bym mogła notować ręcznie (rysikiem) lub ew. klawiaturą ekranową. Zależy mi na tym, żeby rozpoznawał wzory i obliczenia matematyczne (studiuję fizykę). Mogą być też używane modele, żadnego nie wykluczam :) 

Moje "wymagania"

> notatki (robione odręcznie i klawiaturą ekranową; tj. obliczenia fizyczne, funkcje matematyczne, jakaś algebra)

> czas pracy baterii min. 6h (na uczelni mogę wszędzie załadować)

> przeglądanie internetu, ew. filmy 

> odczytywanie książek w pdf zamiast drukowania

Oprócz tego poszukuję jakiegoś porządnego rysika (cena w budżecie go nie obejmuje, do ok. 300 zł), umiem kaligrafować, więc sądzę, że nie będzie problemów z rozpoznaniem pisma. Bardzo proszę o wszystkie propozycje i serdecznie pozdrawiam :) Szukam czegoś, co zastąpi mi całą ciężka torbę książek i notatek.

• Aive zmienił(a) tytuł na Tablet na studia techniczne i rysik
Opublikowano

Byle śmieciowe tableciki niestety nie załatwią wszystkiego nadają sie niestety idealnie dla dzieci i do Facebooka/gier dla starszych dzieci . np mój syn ma 10''  tablet Teclast  do zabawy 4 Gb RAM, 64 dysk, dwa systemy ( windows i android ) rysik, procesor o wiele lepszy niż proponowany  )  i nie nadaje sie do niczego poza grami, poza tym rozpoznawanie pisma to tylko pod windowsem działa jak należy albo w dedykowanych aplikacjach producenta tabletu.