Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Modernizacja starego laptopa

Maksasior

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w tych sprawach jestem zielony, a więc pytam się Was.
Mam w laptopie zintegrowaną karte graficzną. A chciałbym ją wymienić, bo wiecie:

i3 2.53 GHz jest jak na te czasy no sami odpowiedzcie xD 3gb ramu... Od razu wam mówie nie mam kasy na nowy sprzęt pod gry, a chce żeby chociaż dało się pograć w tych przynajmniej 60 fpsach... Doradzicie co zrobić?

> > > Jeżeli Ci pomogłem, daj lubię to! < < <

Opublikowano
3 godziny temu, Ktosiu napisał:

Kup nowy laptop bo nigdy nie wymienisz. 

Okej, dzieki.
Lepiej będzie jak złoże komputer taki do 1500zł czy coś, lub czy kupie laptopa? :/ 

Opublikowano

Oczywiście lepiej złożyć komputer.

Mobo: Aorus Z390 Pro|Cpu: i7 9700|Ram: Patriot Viper 4 3600MHz 16GB|Gpu: Rx 580 8GB|Psu: Seasonic Focus Plus 650W|Cooler: Noctua NH-U12A|Case: Corsair 220T 

Opublikowano

Do gier nie kupisz w tej cenie laptopa , co najwyżej w granicach 1000-2000 można dedykowaną zewnętrzną kartę graficzną co niestety podniesie koszty i to zabawa raczej dla kogoś kto lubi majsterkować. 

Zawsze lepiej sprzedać starego jak jeszcze ma jakąś wartość, z czasem cena poleci w dół dość szybko. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano
5 godzin temu, Ktosiu napisał:

Do gier nie kupisz w tej cenie laptopa , co najwyżej w granicach 1000-2000 można dedykowaną zewnętrzną kartę graficzną co niestety podniesie koszty i to zabawa raczej dla kogoś kto lubi majsterkować.