Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napisanie rankingu do Pixelmon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poszukuje kogoś kto jest w stanie napisać ranking do modyfikacji pixelmon reforged. Krótko pisząc pixelmon to pokemony w minecraft. Ranking musi zawierać ilość złapanych pokemonów (może coś jeszcze) i byłoby miło jak udałoby się zrobić tak, aby można wyeksportować to wszystko do pliku. Jest możliwość, że będzie trzeba korzystać zarówno z api sponge, forge i samego pixelmona, ale nie znam się na tym tyle żeby być tego pewnym, więc to już osoba chętna musi się dowiedzieć czy trzeba korzystać z api sponge.

API pixelmona nie jest jeszcze rozpisane, więc trzeba zdekompilować pixelmon i tam znaleźć api (jest folder api). Twórcy moda nie mają nic przeciwko temu póki korzystasz z tego tylko, aby zrobić swoją modyfikację, która ma dodać coś do pixelmona, jest zakaz modyfikowania kodu pixelmon lub wykorzystanie go do stworzenia swojej własnej oddzielnej modyfikacji. W razie problemów z dekompilacją jestem w stanie pomóc bo już to robiłem.

Jest oczywiście wynagrodzenie za napisanie pluginu dlatego proszę pisząc do mnie podać swoje propozycje, które potem przekażę właścicielowi serwera i on zadecyduje. Jest możliwość bezpośredniego kontaktu z właścicielem, ale najpierw trzeba napisać do mnie.

Formy kontaktu:

• PW na forum
  • Discord - CanExiOne#3831 (najszybsza odpowiedź)
  • e-mail - [email protected]

Wcześniej znalazła się osoba, ale postanowiła przestać odpisywać.

VGE BEZ TŁA.png

• Marosking odblokował(a) ten temat