Skocz do zawartości

Texturepack - zmiana rozmiaru broni


Maximus99LBN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zmienić w swoim texturepacku długość broni w takim stylu jak tu: 

04120405804632628951.png

Jednak jest pewien problem. Mój texturepack opiera się na customowych broniach, które tworzy się poprzez zmianę nazwy miecza w kowadle: 

53907684795591575195.png

 

type=item
items=276
texture=gravelord_sword.png
nbt.display.Name=pattern:Gravelord

Kod podany wyżej jest w pliku .properties

 

Właściwe pytanie: Czy można zmienić (jeżeli tak to jak) długość miecza poprzez ten kod:

{
"parent": "item/generated",
"display": {
    "thirdperson_righthand": {
        "rotation": [ 0, -90, 55 ],
        "translation": [ 0, 4.0, 0.5 ],
        "scale": [ 2, 2, 2 ]
    },
    "thirdperson_lefthand": {
        "rotation": [ 0, 90, -55 ],
        "translation": [ 0, 4.0, 0.5 ],
        "scale": [ 2, 2, 2 ]
    },
    "firstperson_righthand": {
        "rotation": [ 0, -90, 25 ],
        "translation": [ 1.13, 3.2, 1.13 ],
        "scale": [ 2, 2, 2 ]
    },
    "firstperson_lefthand": {
        "rotation": [ 0, 90, -25 ],
        "translation": [ 1.13, 3.2, 1.13 ],
        "scale": [ 2, 2, 2 ]
    }
},
"textures": {
    "layer0": "items/diamond_sword"
}
}

Kod podany wyżej powinien być w pliku .json

 

Ale tylko w mieczu ze zmienioną nazwą, nie w zwykłym diamentowym mieczu

 

Ewentualnie poproszę o jakiś poradnik związany z tym tematem

Edytowane przez Maximus99LBN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający forum Texturepack   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...