Skocz do zawartości

Internet na wsi

Jogurt1928

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem kompletnie zielony, jeżeli chodzi o temat Internetu i mam taki problem: Od ok. 10 lat mam Neostradę od Orange do 10 Mb/s - Prędkość się nigdy nie zmieniła, zawsze jest ok 2.5Mb/s, dzwoniłem do techników już parę razy, ale mówili za każdym razem, że więcej się nie wyciągnie, bo obciąży się innych użytkowników... Sprawdzałem na telefonie na razie LTE Plusa - od 3Mb-12Mb/s. Prędkość przez lata mi nie przeszkadzała dopóki nie pojawiły się przykładowo gry wielkości 50-70GB, albo aktualizacje gier 5-10GB. Od paru dni PC mam włączony i aktualizuje gry, mimo to nie wyrabiam, bo aktualizując jedną grę pojawiają się kolejne aktualizacje... Przy prędkości 300KB/s to jest męczarnia, jeżeli chodzi o maszty to:

6km ode mnie:

-Orange
GSM900 UMTS2100 UMTS900

-T-Mobile
GSM1800 GSM900 UMTS2100 UMTS900

-Play
GSM1800 LTE1800 LTE2100 LTE800 UMTS2100 UMTS900

Też coś ok. 6km ode mnie:

-Orange 
GSM900 LTE800 UMTS2100 UMTS900

-T-Mobile 
maszt Orange
GSM1800 GSM900 LTE800 UMTS2100 UMTS900

-Plus
GSM900 UMTS900

-Aero 2
LTE1800 LTE900 

-Sferia
LTE800

P.S. Tam gdzie jest ten Orange i T-Mobile jest też jakiś NetWorks! LTE1800

To w czym problem ? Skoro są zasięgi operatorów to rusz dupsko do salonów i sobie połaź, popytaj, posprawdzaj sam transfery tam gdzie mieszkasz. 

To że coś jest nie znaczy że będzie działać na LTE  jak sobie nie wykupisz odpowiedniego pakietu czy abonamentu, na dodatek sam nadajnik musi zapewnić odpowiedni transfer co przy  zwykłych przekaźnikach raczej nie będziesz miał. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.