Skocz do zawartości

Nachwile1

Members
  • Zawartość

    223
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Nachwile1

  • Ranga
    Debiutant III

Ostatnio na profilu byli

532 wyświetleń profilu
  1. Co ty gadasz, system plików i tak bedzie NTFS czy to MBR czy GPT. - juz nie ważne :D bo to USB @Ktosiudlatego nie wazne bo nie ogarnalem ze to USB a nie wlasnie juz zainstalowany system :D
  2. Sprawdz na SSD, moze HDD ma 5400 rpm. i tak wolno sie wszystko wczytuję?
  3. 60C to powyżej normy? TEMP jak najbardziej w porządku pod obciążeniem, nie ma czego sie obawiać, lecz wiadomo zawsze mogłyby byc niższe :D
  4. A robi to roznice jesli pobierze zwykłe sterowniki zamiast (Notebooks)? No chyba ze chodzi o stacjonarkę.
  5. Wylaczenie pewnie kilku uslug bedzie mialo marginalny wzrost na cokolwiek.
  6. Dno na lini +12V ma pewnie z 250W... zreszta jest chyba na czarnej liście :D WYgrzebałem tabliczke znamionową i na +12V ma 19A = 228W nie mówiac o sprawnosci.
  7. Może gra bierze więcej niz 2GB Vram z karty i tnie, mozesz to sprawdzic MSI Afterburner.
  8. Acha, sorry myslalem ze jak nie odpali to bedzie lepiej dla niego. :D
  9. Płyta by musiała obsługiwać podkręcanie i odpowiedni cooler aby schłodzić procesor.
  10. novox nc-1 jak za tą cenę jest dobrej jakości, dzwiek słyszalny :]
  11. No to jak ma system to nie zrobi. Niech zainstaluje na tamtych dwóch :D Na istniejącym już nie zrobi, bo się jeszcze chyba nie da, no chyba ze jest opcja przepartycjonowania. Tylko systemu na macierzy raczej bym nie polecał, bo sie może spsuć?

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...