Skocz do zawartości

[RP]iMTA.pl — zapowiedź niestandardowej oferty Role Play


MrGiroteQ

Rekomendowane odpowiedzi

HPmaasE.png?1

planowany start serwera: okolice września/października

Z niezmierną radością w imieniu całego personelu pragniemy przywitać Was tutaj jak najcieplej oraz przedstawić projekt tworzony przez nas już od ponad dziewięciu miesięcy. Różnorakie i bogate doświadczenia z języków programowania oraz znajomości trybu role play wzbudziły w nas potrzebę działania, stąd przy pomocy ambicji udało się stworzyć coś co możemy prezentować z uniesioną głową. Troska organizacji, a szczególnie opieka nad zabezpieczeniem naszego projektu i przygotowaniem niemalże wszystkich zasobów dla serwera – zmuszała nas do pracy bez większego rozgłosu, stąd forum zostaje otwarte zaledwie na parę tygodni przed startem serwera. Do tego czasu, co każdy piątek postaramy się dzielić z Wami najciekawszymi owocami naszej pracy, tworząc cotygodniowe aktualizacje do postaci "mięsistych artykułów", jednak mając na uwadze najważniejsze – dopracowanie serwera oraz dostosowania go do najcięższych warunków.Zanim jednak przejdziemy do szczegółów skryptowych, chcielibyśmy przedstawić wam cR1Z1iH.png  system referencji , służący do komfortowego werbowania znajomych. Akcja potrwa przez miesiąc od startu forum, przewidujemy trzech szczęśliwców, którzy otrzymają nagrodę za największą ilość zaproszonych osób, którzy zarejestrują swoje konta na forum. Nagrodą główną jest konto premium nadane na dziewięć miesięcy, za drugie miejsce konto premium nadane na sześć miesięcy, natomiast za trzecie miejsce konto premium nadane na trzy miesiące. Przez najbliższy miesiąc będziemy starali się dodawać kolejne newsy, w których opiszemy różne sprawy organizacyjny, szaty graficzne i skrypty.

 

System zawieszenia oraz urealnione właściwości jezdne

Praktyka dnia codziennego dla społeczności ze środowiska role play dowodzi, że dotychczasowy sposób przemieszczania się pojazdów pozostawia wiele do życzenia, a czasami bywa wręcz uciążliwy. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ dotychczas pojazdy w GTA San Andreas kojarzyły się z prostokątami szybko poruszającymi się po płaskiej powierzchni, pozbawione jakichkolwiek wzruszeń w postaci oddziaływania praw fizyki. Wychodząc naprzeciw temu problemowi — stworzyliśmy nowy system pracy zawieszenia dostosowanego indywidualnie pod wszystkie pojazdy, dostrajając go odpowiednio od sztywnego zawieszenia w samochodach sportowych po samochody terenowe, zwykłe sedany, aż po limuzyny. Auto wchodzące w zakręt ze swoją wagą, czy też prędkością zostanie zmuszone do przechylenia się w mniejszym lub większym stopniu ku przeciwnej stronie od kierunku, w którym skręcamy. Sytuacja wygląda podobnie, jeśli to nie my kierujemy autem, a co więcej — nawet gdy znajdujemy się poza pojazdem, możemy dostrzec efekty tego działania w tej samej synchronizacji co kierowca. Ten model pracy zawieszenia spektakularnie wygląda podczas dynamicznej jazdy, tym samym mijając kilka obiektów obok siebie. Całe zastosowanie zasobu powoduje docenienie wagi pracy nad tym aspektem, kiedy porównamy go z dotychczasowym, standardowym modelem jazdy w GTA. Poruszając problem braku realizmu w poruszaniu się pojazdów, równie dobrze możemy zwrócić uwagę na nadnaturalnie zręczne samochody, ich zbyt szybkie przyśpieszenia oraz nabyte umiejętności wspinaczki po górach. Pojazdy zamykające tabelę najszybszych aut, jakimi są m.in. Sadler oraz Walton niemiłosiernie szybko potrafiły nabrać dobrą prędkość względem otoczenia. Ich przyśpieszenie wraz z prędkością maksymalną zostały sprowadzone do racjonalnego poziomu, jednak tyczy się to również całej reszty pojazdów, które po krótkim wciśnięciu przycisku gazu nabierały poważnej prędkości. Tutaj również podeszliśmy do każdego z aut indywidualnie, kalibrując je do osiągów swoich najbliższych odpowiedników ze świata realnego i nie wystarczy zwykła Manana, aby upokorzyć „ogon” pięciu radiowozów. Wzięliśmy również pod uwagę ilość osób będących w pojeździe, co w dość niewielkim procencie przekłada się na przyśpieszenie. Pojazdy nie wdrapują się na niemalże pionowe ściany czy też nie zdobywają gór. Od teraz wszystkie pojazdy niedostosowane do jazdy terenowej nie będą już sobie radziły z tego typu wyzwaniami (nie mowa oczywiście o pojazdach typu SUV lub cross). Mimo, iż występuje kilka ulic o stromym odcinku drogi to i tak będą one możliwe do pokonania nawet przez te najsłabsze pojazdy w grze. Uważamy, że warto jeszcze nadmienić o drobnym rozwiązaniu aspektu nieodpowiedzialnych wypadków, jednak z tym zapoznacie się w grze.

 

Tylne siedzenia w trzydrzwiowych pojazdach

Mniej lub bardziej zaawansowanych wyjadaczy role play spotkał kiedyś moment, że potrzebowaliśmy podwieźć naszą znajomą osobę, jednak w naszym coupe (lub innym pojeździe trzydrzwiowym) już ktoś siedział. Co teraz? Pozbawiliśmy społeczność przymusu prowizorycznego radzenia sobie z taką sytuacją, stworzyliśmy rozwiązanie. Podchodząc do pojazdu, musimy wcisnąć klawisz „H”, aby zasiąść na tylnej kanapie. Wymagane jest jedynie ustąpienie jednej osoby z przednich siedzeń, aby wpuścić jedną lub dwie osoby na tył naszego pojazdu, gdyż tak jak w rzeczywistości — auta z tego segmentu tego od nas wymagają. Nasza postać faktycznie się tam pojawia, nie mamy zablokowanej kamery, a posługiwanie się animacjami i cała reszta normalnego funkcjonowania w pojeździe jest dla nas możliwa (oprócz oczywiście drive — by). Każde auto posiadające miejsce dla pasażerów z tyłu zostało dostosowane, aby wsiadające tam postacie siedziały w normalnej pozycji, stąd nie ujrzycie aut, ze wciśniętą na siłę postacią na tylnej kanapie, gdzie ewidentnie nie ma miejsca.

 

PL21i3z.png

 

Oszołomienie podczas wypadku, odczucie postaci, spalanie i moc silnika

Nie od dziś wiadomo, że ludzie lubią unikać kwestii związanych z konsekwencjami odczuć postaci, a także jej reakcji. Prosty sposób, który ma zapobiec temu typu działaniom został zaprojektowany od nowa. Podczas silniejszego zderzenia pojazdem mechanicznym, w którym będzie obecna wasza postać (również pasażerowie), na kilka sekund (1—4, zależnie od siły zderzenia), włączy się animacją, uniemożliwiająca dalsze ruszenie. Nie przyzwyczajajcie się do niej, mija bardzo szybko i jest przyjemna dla oka. Wyższe założenia ideowe przyczyniły się do stworzenia zróżnicowanego spalania paliwa, dostosowanego pod każdy inny model pojazdu. Na pobieranie większej dawki paliwa przez pojazd przekładają się takie czynniki jak ciężar załadowany do pojazdu oraz jego waga, moc wraz z pojemnością silnika, jazda przy wyższych czy niższych obrotach silnika, stanu silnika i jego przebieg. Warto jeszcze nadmienić, że pojazd nieporuszający się z włączonym silnikiem nie pracuje na powietrze i swoją, drobną dawkę paliwa na utrzymanie zapłonu pobiera. Dostosowano również indywidualnie pojemność baku pod każdy model pojazdu. System pojazdów oblicza moc naszego silnika, biorąc pod uwagę zainstalowane komponenty. Jest to ciekawe urozmaicenie, dające szersze możliwości porównania swojego pojazdu z innymi pojazdami swoich znajomych. Zestawy komponentów, tuningu, paintjobów i obiektów doczepianych przedstawimy w kolejnym newsie.

 

2hk8MDE.png

 

Postać umieszczona w bagażniku

Dodatkowym urozmaiceniem, które trzyma się tematyki pojazdu, jest wchodzenie do bagażnika aut osobowych. Korzystając z udogodnienia opisanego wyżej, musimy otworzyć klapę bagażnika, aby do niego wejść. Po dokonaniu tego pojawia nam się opcja wejścia do bagażnika. Opcja ta jest niesamowitym urozmaiceniem dla organizacji przestępczych, którzy zamykając klapę bagażnika, mając pod nią ofiarę — uniemożliwia jej wydostanie się oraz ogranicza widoczność.

 

WI7JY7o.png

 

Regulacja klap oraz drzwi pojazdu

MTA słynęło z problemu niedomykających się drzwi podczas wchodzenia do pojazdu, chęć naprawienia tego pokierowała nas dalej. Do opcji pojazdu dodaliśmy regulację wszystkich drzwi pojazdu, maski oraz bagażnika w dowolnym zakresie, jaki nam się podoba, a jeśli chodzi o sam błąd z drzwiami — został on naprawiony. Podczas lekkich stłuczek, karoseria pojazdu nie zostanie w większym stopniu uszkodzona.

 

WuIYRGH.png

 

Zamrożenie pojazdu na hydraulice, kino samochodowe obsługujące YouTube

Dla nas to drobny smaczek jednak na otwarcie forum stwierdziliśmy, że w tej aktualizacji mogłoby zaistnieć coś jeszcze — dodatkowa przystawka na ząb. Prezentujemy przed Wami funkcję zastygnięcia hydrauliki, która umożliwia nam opuszczenie pojazdu, zachowując jego aktualną pozycję. Osoba, która wsiądzie do pojazdu czy to na miejscu pasażera, czy kierowcy — nie zepsuje ustawienia naszego pojazdu. Pojazd zamrażamy przy pomocy klawisza, podczas gdy odpowiedniego ustawienia hydrauliki. Miejsce, które widzicie na poniższym screenie to Fort Carson. Znajduje się tam kino samochodowe, które umożliwia nam odtworzenie filmu z YouTube w najwyższej rozdzielczości, oferując tym samym dźwięk przestrzenny ze strony ekranu. Jest to idealne rozwiązanie dla znudzonych par, szukających sposobu na wspólne spędzenie czasu. Podchodząc w marker, otrzymamy okienko, w które powinniśmy wkleić link do filmu. Usługa ta będzie wymagała od nas zapłacenia odpowiedniej kwoty oraz aktywnego konta premium. Skrypt jest również przygotowany dla budynków z kinem oraz pod obiekt telewizora, który posiadamy w domu, ale o tym będzie więcej w przyszłych aktualizacjach — oczekujcie!

 

vnmHL6C.png

 

Portal społecznościowy

iSociety to odzwierciedlenie mediów społecznościowych, stąd traktujemy go tylko z perspektywy In Character. Spełnia on istotną funkcję jako miejsce na profile społecznościowe naszych postaci. Mogą zamieszczać tam swoje zdjęcia z przygód życia codziennego, oznaczać się nawzajem, zdobywać popularność poprzez polubienia oraz gromadzenie tłumu obserwujących. Wyglądu profili nie narzucamy odgórnie.

uaw85Rm.png


Start serwera

Przez najbliższe kilka tygodni to będzie najczęściej poruszany temat, szczególnie po następnych nadchodzących nowinkach. Nasz model działalności odgrywa istotną rolę w utrzymaniu szybkiego tempa budowy serwera. Nie zapominajmy jednak, że najważniejszą rzeczą – ważniejszą od zaawansowanych technicznie zasobów, zasad gry serwera oraz personelu administracyjnego jest stabilność serwera. Przykładnie pilnujemy swoją pracę, naprawiając każdy napotkany błąd oraz szczegółowo zabezpieczając każdą naszą pracę z dziesięciokrotnie. Skład zakasujący rękawy nad projektem to nie tylko ekipa personelu administracyjnego tworząca kod, zasady forum oraz rozwiązania software'owe, ale także doradcy finansowi, oraz prawni.


 

qGNqhxP.png DISCORD

Nie czekaj, dołącz już teraz

Odnośnik do komentarza

Widziałem już gdzieś tę zapowiedź, serwer będzie mega kozacki, jeżeli wystartuje. Chciałbym żeby wystartował i wystartuje, na pewno wejdę. Powodzenia Wam życzę, dużej ilości graczy na starcie, jak i w dalszej części gry. :)

> > > Jeżeli Ci pomogłem, daj lubię to! < < <

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Cześć @MrGiroteQ w nazwie Twojego tematu brakuje prefiksu [RP]. 

Nazwa musi wyglądać tak:

[RP]iMTA.pl — zapowiedź niestandardowej oferty Role Play

O godzinie 20:43 następnego dnia(14.08.2018) gdy to nie będzie zedytowane, będę zmuszony zamknąć Twój temat. Pozdrawiam.

//// edit: Dziękuję. :)

> > > Jeżeli Ci pomogłem, daj lubię to! < < <

 

 

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [RP]iMTA.pl — zapowiedź niestandardowej oferty Role Play   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...