Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programista na zlecenie - napiszę plugin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj! Szukasz programisty, który napisze dla ciebie plugin na zlecenie? Dobrze trafiłeś.  

Mój pseudonim brzmi ScoreBoard, pasjonuję się informatyką i programowaniem.
Programowaniem zajmuję się od 1,5 roku,
posiadam bardzo duże doświadczenie w pisaniu pluginów oraz programowaniu w języku Java.

1,5 roku może wydawać Ci się dość krótkim okresem czasu, aczkolwiek nie mam problemu z pisaniem pluginów pod Bukkit'a/Spigot'a oraz BungeeCord'a.

Oferuję ci:
- Napisanie/edytowanie pluginu
- Bardzo dobrą znajomość API
- Zabezpieczenie serwera przed wszelakimi atakami
- Stworzenie serwera "od zera" oraz jego konfigurację
- Atrakcyjne ceny, profesjonalne podejście

Pluginy które wychodzą z mojej ręki są w jak największym stopniu zoptymalizowane. Do swoich dzieł używam technologii Maven'a bądź Gradle'a. Wszystko piszę w potężnym środowisku jakim jest IntelliJ IDEA. Większość pluginów piszę w Kotlinie, aczkolwiek gdybyś miał przeciwwskazania do używania go nie będzie problemu pisania bez niego. Używanie kotlina ma wiele zalet, lecz nie będę robił tu wykładu tylko zapraszam Cię poniżej :) -- > 

To jest ukryta treść, proszę

Wracając.. Pisanie pluginów pod bazę danych nie sprawia mi najmniejszego problemu, dlatego też nie musisz się obawiać o optymalizację. Wykonać mogę każdy plugin - począwszy od sektorów, gildii i toolsów kończąc na najprostszych pluginach. Jesteś zaciekawiony moją ofertą? Zapraszam dalej.