Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Pomoc z przygotowaniem bazy danych

`Dosia

Pytanie

Opublikowano

Witajcie. Dostałem zadanie od nauczyciela informatyki aby zrobić "szkic bazy danych o tańcu". Rodzaje tańca , imiona nauczycieli etc. Problem w tym, że jestem kompletnie zielony w tym. Czy ktokolwiek mógłby mi z pomóc? Jak się za to zabrać?  :pls:

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacznijmy od tego że jesteś w tym zielony, więc nawet dobór typów wartości będzie dla ciebie trudem i ciężko będzie Ci cokolwiek zrobić. Na początek radziłbym zapoznać się  z rodzajami wartości zmiennych w SQL (przenieś mnie), a następnie skorzystać z generatora struktur baz danych. 

Link do generatora: http://generatordanych.testerzy.pl/

Generator, który Ci podałem stworzy dla ciebie kod, który później importujesz do bazy danych w pliku .sql -> przykład na dole.

CREATE TABLE dance_table (
  `id` mediumint(8) unsigned NOT NULL auto_increment, 
  `dance_id` MEDIUMINT default NULL,
  `dance_type` varchar(255) default NULL,
  `dance_teacher` varchar(255) default NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1; 

INSERT INTO `dance_table` (`dance_id`,`dance_type`,`dance_teacher`) VALUES ('1','Tangi','Jan Kowalski');
INSERT INTO `dance_table` (`dance_id`,`dance_type`,`dance_teacher`) VALUES ('2','Walc ','Marek Kowlaski');
INSERT INTO `dance_table` (`dance_id`,`dance_type`,`dance_teacher`) VALUES ('3','Walc ','Marek Kowlaski');