Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Twórzmy wspólnie creative

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam poszukuję kilku uzdolnionych osób do stworzenia servera creative.

Na czym to ma polegać? odpowiedź jest dość prosta, wspólnie będziemy tworzyć mapę i podejmować się trudnych projektów.

Z góry mówię, że nie znam się na tej grze aż tak dobrze, by móc stworzyć server, więc potrzebuję kogoś kto mi w tym pomoże.

W dalszej perspektywie, jeśli oczywiście się wszyscy zgodzą, podejmiemy się nagrywaniu jakiś filmików. 

Coś o mnie:

-Nazywam się Daniel mam 21 lat, więcej szczegółów sami pozancie.

Jakich osób oczekuje?

- nie szukam zgrai gimbusów którzy nie potrafią się zachować, wiek się dla mnie jakoś bardzo nie liczy pod warunkiem, że podołasz poziomowi na jakim będziemy tworzyć mapę i odpowiednio się zachowasz.

Wymagam mikrofon i słuchawki, aby nie robić przegłosów.  Komunikacja w tego typu grach jest bardzo ważna.  

Na serverze ustalimy pewne rangi by zachować jakąś hierarchię i uniknąć samowolki.

- Server Admin 

-Architekt

-Budowniczy

-Pomocnik

Cos w tym stylu. Po co? Już tłumacze:

Nie da się stworzyć ładnej współgrającej mapy, gdy 10osób wrzuca swój styl, więc sama struktura mapy będzie projektowana przez admina i architektów, to oni narzucać będą rzeczy, typu jakimi bloczkami budujemy w danym regionie i w którym miejscu ma stać określona budowla.

Oczywiście jestem wstanie się dogadać pod każdym względem, proszę o kontakt tutaj zapraszam serdecznie. 

11.png