Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc dotycząca grup.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, założyłem temat ponieważ mam pewien problem, pytanko.

Dziś zakupiłem serwer ts3, zrobiłem podstawowe rzeczy i chciałbym teraz porobić grupy/rangi - jestem początkujący choć wydaję mi się, że nie ma w tym nic mocno skomplikowanego. Do sedna: Co mam zaznaczyć w danych grupach/rangach (uprawnienia), np: użytkownik (podstawowe funkcje), admin (funkcje typu przerzucanie, nadawanie rang), grupa typu Gracz (co tutaj zaznaczać?). Nie chcę żeby jakiś użytkownik namieszał mi na serwerze przez to, że taki świeży jak ja da mu uprawnienia przewyższające moje oczekiwania j/w. Poproszę o jakieś ss / wskazówki / linki do poradników. Ciężko mi znalezc konkrety, a oczekiwałbym jasnej odpowiedzi: zaznacz/odznacz to, to i to.

Troszkę pomieszałem ale wydaje mi się, że da radę zrozumieć prośbę. Z góry dziękuję :)

Opublikowano

Każda grupa posiada moce uprawnień do danej czynności.

Przykład: 

Przenoszenie 

Normalny User - MU = 0 | WM = 50

Admin - MU = 75 | WM = 99999

MU - Moce uprawnień 

WM - Wymagane moce uprawnień 

Czyli aby normalnego usera móc przenosić, musisz mieć rangę z mocami uprawnień 50 lub większą.

W tym wypadku admin ma 75 więc bez problemu może go przenieść.

Opublikowano

Heya,

Jeżeli chcesz mieć porządek w rangach, permisjach to zrób tak jak my to robimy, każde rangi typu 4FUN, są puste i maja tylko takie permisje:

15.05-08.png