Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Format bez usuwania Recovery Mode

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam laptopa Lenovo IdeaPad 510, jako ze wole Windows 7, niż preinstalowanego Windowsa 10 chciałbym zrobić reinstall systemu na własnie owa 7.

Jednak mam kilka pytań:

1. Czy da się sformatować system pozostawiając tryb Recovery?
  2. Czy będzie możliwość przywrócenia Windowsa 10 dzięki temu trybowi?

Nie znam się na laptopach, dlatego zwracam się tutaj na forum.

Edit #1: Z tego co udało mi się wyczytać z innych for to podczas zarządzania partycjami pokarze mi się jedna, która będzie nieznanego typu i nią będzie Recovery, zgadza się to?

Opublikowano

Stworzyłem bootowalny usb, zmieniłem opcje w biosie abym mógł wystartować z usb.

Kilka kroków później brakuje sterowników do USB/CD-DVD czy czegoś takiego.

U kumpla była możliwość przełączenia w biosie USB 3.0 na 2.0 - jest jakaś możliwość w moim laptopie (podany w głównym poście)?

Opublikowano

Masz niewłaściwie zrobioną instalkę ma być w GPT czyli na partycji FAT32.  Inny problem to konfiguracja  secureboot który w sumie powinien być wyłączony w biosie  na czas instalacji w7  jeśli nei potrafisz odpowiednio dostosować ustawień biosu i instalki do instalacji w7 w trybie GPT. 

Najlepiej to zainstaluj inny dysk jak chcesz mieć tylko w7, instalacja w7 uniemożliwi potem start recovery. 

Jeśli masz inną partycję na dysku to zainstaluj na niej W7, jeśli jej nie masz to zmniejsz miejsce i załóż partycję na w7 , ok 30 gb powinno wystarczyć.