Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w konfiguracji xbota

BlackAgeYT2018

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam,Jestem zielony w sprawie vps ale chce aby ktoś pomógł mi w konfiguracji xbota

*Jak coś chce wszystkie po kolei opcje (ale zaczniemy od tych ważnych)

**Jak coś chce wszystkie po kolei opcje (ale zaczniemy od tych ważnych)
/Jestem zielony pracuje od kilku dni

Opublikowano
15 godzin temu, мαтι™. napisał:

Witam, na czym polega problem ?

Mówiłem jestem w tym zielony i nie umiem konfiguracji oglądałem poradniki ale nic z nich nie rozumiem Chodzi mi o to że ktoś
A. Ogarnął by mi to ja powiem tylko co i jak (Wolałbym tą, ale druga też mi nie przeszkadza)

B. Wytłumaczył mi jak to się robi (Wolałbym A)

• Aive zmienił(a) tytuł na Pomoc w konfiguracji xbota
Opublikowano

Nie mam pojęcia w czym może istnieć problem z konfiguracją bota? Wszystko masz opisane linijka w linijke w cfg.....

A to że wolisz żeby ktoś to zrobił za Ciebie to tylko twój zapał do pracy i wychowanie...

Średnio pozdrawiam.

Rosa - title.png

Opublikowano
1 godzinę temu, m_Rosa napisał:

Nie mam pojęcia w czym może istnieć problem z konfiguracją bota? Wszystko masz opisane linijka w linijke w cfg.....

A to że wolisz żeby ktoś to zrobił za Ciebie to tylko twój zapał do pracy i wychowanie...

Średnio pozdrawiam.

No niekoniecznie opisane jak ktoś siedzi w tym od 4dni i ledwo ogarnia