Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer +/-3000 zł

polska1290

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki posiadasz budżet na kupno? +/- 3000 zł (+/- 100 zł)

Kiedy zamierzasz kupić zestaw (za ile dni, tygodni, miesięcy, lat)? - Jak najszybciej

Jaka jest dotychczasowa specyfikacja sprzętu, a jaka rozdzielczość monitora? Nie wiem jak sprawdzić rozdzielczości, monitor to LG LED 22EN33, karta GT 640, procesor i3 3.3 GHz, 4 GB ram'u prawdopodobnie 2x2 GB, dysk SAT'a prawdopodobnie - nie znam się.

Do czego ma służyć komputer? - Do gier, chciałbym na nim pograć w CS:GO na +120 fps, w Fortnie na minimum 60 FPS i ogólnie, żeby większość nowych gier chodziła w 60 fps na LOW.

Czy w koszyku ma się znajdować monitor albo inne peryferia (myszka, klawiatura, słuchawki, etc.)? - Nie, wszystko posiadam.

Czy do zestawu ma być dołączony system operacyjny? - Nie

Czy zamierzasz podkręcać podzespoły? - Raczej nie, nie znam się na tym.

Masz jakieś dodatkowe wymagania dotyczące sprzętu? - Raczej wszystko napisałem.

Czy części mogą być używane? - Nie

Czy opłaca się kupić któryś z tych zestawów?:

7-8 minuta filmu (zestaw za 2600 i zestaw za 3100)

Opublikowano

Proszę bardzo taki zestaw z nowych podzespołów

http://www.morele.net/inventory/info/b7d4b4de/

Ewentualnie możesz oszczędzić stówkę i wziąć grafikę z jednym wentylatorem

https://www.morele.net/karta-graficzna-asus-geforce-gtx-1050-ti-4gb-gddr5-128-bit-dvi-d-hdmi-dp-box-ph-gtx1050ti-4g-975431/