Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostane GM Na serwerze Metin2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

» Informacje ogólne

Imię:

Paweł
19 lat
» Coś o sobie:

Jestem studentem po 1 roku logistyki, pasjonuje się psychologią oraz uwielbiam czytać książki - szczególnie fantastykę nowoczesną. Po za pasjami uczestniczę aktywnie w życiu serwera.

» Jak oceniasz swoją wiedzę o serwerze:

Napisałem poradnik sugerując się własnym doświadczeniem z serwera - kilkanaście osób z niego korzystało i byli zadowoleni z takiej pomocy.

Potrafię wymienić prawie wszystkie komendy serwera ale znam na pamięć wszystkim nazw mieczy/zbrojek/biżuterii.

Uważam, że moja wiedza jest dość dobra, wystarczająca, aby pomóc graczom.
» Czy posiadałeś już posadę Tutora:

posiadałem kiedyś GM'a na linares, niejednokrotnie pomagałem graczom, a także w wykonaniu misji oraz podpowiadałem skąd dropi jaki ulepszacz czy inne tego typu rzeczy.
» Dlaczego akurat Ciebie mamy wybrać na te stanowisko:

Jestem cierpliwą i odpowiedzialną osobą za taką się uważam. Pomagam bezinteresownie oraz staram się pomóc najbardziej jak moge graczom. 

Chciałbym zostać wybrana na stanowisko TuT'a, aby gracze wiedzieli, że jest ktoś na serwie ( po za administracją) komu mogą zaufać i poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. Dodatkowo TuT może odpowiedzieć na prostsze pytania graczy, tak aby odciążyć trochę administrację z ich obowiązków. 
» Coś od siebie: