Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z komendą w moim plugine!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie! Od razu przejdę do rzeczy... Mam problem z komendą w swoim pluginie. Jest to komenda na zmianę Gamemode... wszystko działa idealnie poza jedną małą rzeczą. Gdy wpisuję komendę /gamemode bez argumentów to wywala mi błąd Caused by: ArrayIndexOutOfBoundsException: 1

Tu macie kod... Jestem początkującym i uczę się dopiero... jak mogę to naprawić? Lub jeśli jest ktoś tak uprzejmy i miły i byłby w stanie poprawić moją Class to byłbym niezmiernie wdzięczny... naprawdę liczę na was! Nie chcę waszych Class chcę abyście pomogli mi z moją i wytłumaczyli co jest nie tak, a co jest ok

xXXXXxxXXxxxxXXXxxX

TheMinecraft

#LetsPlayOnceAgain

#TheMinecraft

Śledź nas na FaceBook/TheMinecraftpl!

Opublikowano

1. lepiej by to wygladalo w paste bin .

2. nie podales gdzie sypie blad

if(args.length <= 2) {

?? jesli jest mniejszy badz rowny 2 ,, 0 < 2 i to pewno winowajca :l 

p.sendMessage(Messages.convertMessage("&c&k&l!&4&l%cz%cz%cz&c&k&l! &7- &9Nie posiadasz uprawnienia &6(gamemode.core)&9, aby wykonac ta komende!"));

skoro to sa wiadomosci statyczne :/ mozesz je zapisac w static string lub po prostu string < o ile tak chcesz , jesli nie to i tak ladniej by bylo zapisac ChatColor zamiast "&x"

z drugiej strony napisales 2 razy ten sam kod a mozna by bylo zrobić to bardziej elegancko tzn

tworzysz zmienna Player gracz;

if (args.lenght == 2) {

gracz = Bukkit.getPlayer.....

if (gracz == null) {