Skocz do zawartości

damianq20

Bywalec MPC III
ProUser

Zawartość

785

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    785
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

141 W porządku

2 obserwujących

O damianq20

  • Ranga
    Bywalec MPC III

O użytkowniku

  • Płeć
    Nie podano

Ostatnio na profilu byli

2158 wyświetleń profilu
  1. Dziwny problem z pluginem

    toc ci napisalem normalnie
  2. Dziwny problem z pluginem

    a kiedy ma ci ja wykonac :? raczej nigdzie potem nie uzywasz tej klasy a zakladam ze nie . 1. podales 4 linijki kodu 2. podalem ci DOKLADNY powod wypier&& bledu (poza faktem ze Bardzo dokladnie wywalalo ci w konsoli gdzie oraz czemu) 3. nie znasz jeb^^^ podstaw Java a teraz napisze jeszcze raz czemu wywala blad na przykladzie masz interfejs Sraj oraz 3 klasy class Player implements Sraj class SyperProEloProgramista extends Player class Robot i tylko 2 klasy mozesz sobie rzutowac na Sraj przy rzutowaniu Robot na Sraj wywali ci błąd , bo klasa robot nie ma nic wspolnego ze sraj i tyle w temacie Caused by: java.lang.ClassCastException: super.gowniane.core.Robot cannot be cast to super.gowniane.Sraj
  3. Dziwny problem z pluginem

    @up nie pierdol durnot :/ https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/command/CommandSender.html#sendMessage-java.lang.String- Player p = (Player)sender; to nie ma nic do rzeczy : Caused by: java.lang.ClassCastException: org.bukkit.craftbukkit.v1_12_R1.command .ColouredConsoleSender cannot be cast to org.bukkit.entity.Player pisze jak byk co za problem probojesz obiekt ktory nie jest Player castowac na player a dokladniej klase org.bukkit.craftbukkit.v1_12_R1.command .ColouredConsoleSender chcesz sobie magicznie zrobic na org.bukkit.entity.Player
  4. Movement latania ptakiem unity3d.

    https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Gyroscope.html nigdy sie tym nie bawilem(ios) i trudno mi cokolwiek powiedziec :l ale majac quaterniona ktory pewnie rzutuje na jakis tam kierunek mozesz juz reszte w miare latwo ogarnąć chciazby zamieniajac to na eulera i chyba to juz w zasadzie wystarczy ale nie jestem pewny :/ , zreszta nie napisales o co ci dokladnie chodzi ... private static Quaternion GyroToUnity(Quaternion q) { return new Quaternion(q.x, q.y, -q.z, -q.w); }
  5. Pomoc z setInterval()

    no to albo thread sleeep albo to co ci podalem albo wait w petli
  6. Pomoc z setInterval()

    :? o to chodzi https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/util/Timer.html#Timer(boolean) ?? nie znam innego prostszego sposobu ?? bo nie mam zielonego pojecia o co ci chodzi z tym setInterval setInterval jest chyba w javascript
  7. Access token can not be null or empty

    http://wiki.eclipse.org/Eclipse.ini#Specifying_the_JVM ogólnie eclipse nie może odnaleźć jdk albo masz ich kilka zainstalowanych i nie może sie połapać albo nie masz wcale .
  8. az sprawdzilem i wpisywales /citizens ... a aby zrobic npc wpisuje sie /npc , troche trundo mi w to uwierzyć ze bylo by zablokowane i nic by o tm nie pisalo, testowalem builda pod 1.12.1 i dzialalo (nie wiem jaka wersja) teraz pewnie tez dziala
  9. @ Mine1998a 0. jest płatny taaa... ale na jenkins (oficialna wersja od autora) ostatniu build #1498 z dania 2018-01-01 05:45 jest do pobrania za darmo... wersja chyba /v1_12_R1 ale pewnosci nie mam bo sprawdzalem to po zmianach w build https://wiki.citizensnpcs.co/Commands < sproboj /npc create :/ 1. troche bezsens ale ok. 3. rpg/rp to role play game nie wiem co maja z tym wspolnego zadania :/ , ktore sa dodatkiem , ale skoro nie chcesz nikt ci tego nie narzuca , pluginy sa na najnowszysch wersjach i sa za darmo , dodatkowo plugin quester nie wymaga npc, jest to jedna z mozliwosci. 2. to o czym pisalem to nie jest generator...
  10. na oficjalnym jenkins jest citizens na najnowszą wersje :P za free to zależy jak chcesz to zrobic czy gracz ma miec swoja wlasna wyspe jako "wiezienie" czy jedna ogolna mapa robiona przez administracje.. jeśli ogolna to zamiast tych nudnych pokichanych kopalni** gdzie idziesz i kopiesz a co 10 min resetuje cala kopalnie, ktora jest prostokątem w h* głębokim wygladajacym gorzej od wiekszości budowli jakie można spotkac na podrzednym fb... mozna to zrobić ladniej, lepiej i z pewnością grywalniej ... to co ci podalem to nie generatory :/ sa to pluginy pozwalajace ustawić bloki do autoregeneracji po zniszczeniu , tzn niszczysz kamien a po np 10 s znowu sie pojawia. ustawiasz sobie do tego region tak aby marchewka po zniszczeniu regenerowała sie co 10s. ustawiasz drop na same nasiona , i teraz gracz chodzac po polu zbiera marchewki z pola a one sie automatycznie stawiaja na nowo, ale zeby nie bylo nudno mozna dodać jakieś dodatki np, gdzies w marchewkach poukrywać uschenity krzak ktory tak samo jak marchewka potrafi sie regenerować z tym że daje więcej dropu, albo poukrywać spawnery z mobami ktore moze zabijac gracz . to jest jeden przyklad dla "rolnictwa" możesz zrobić np sklad drewna gdzie zadaniem gracza jest niszczenie blokow drewna i sprzedawanie obok w sklepie (bloki drewna sa porozrzucane na fragmencie mapy ktory jest 'skladem' , i naprawiaja sie co np 30s) a quester. hm to na bank nie zadania typu przynies mi 10 ziemi, przynies mi 10 slota tylko znacznie mniej zapchajdziur znaczy sie , rozwinięte zadania z wieloma zakonczeniami. np. niedaleko tartaku pojawiaja sie niebezpieczne potwory, idz odszukaj ekspedycje ktora miaja sie ich pozbyc, i okazuje sie ze zostali zdziesiatkowani, w momencie kiedy do nich dotarles zostali zaatakowani przez potwory, gdy im pomożesz poprosza cie o odszukanie zaginionego czlonka ekspedycji ktory jest w jaskini, gdy wrocisz do miasta zdasz raport ze ekspedycja potrzebuje pomocy ...
  11. skyblock to bym jedynie dal jako glowny styl serwera . tzn wszystko dzieje sie na latajacych wysepkach , bo nie za bardzo jest jak to ugryźć. taki serwerek z zadaniami "quester"(1.12.2) + npc oraz trzon samej rozgrywki wydobywanie blokow za pomoca https://dev.bukkit.org/projects/regenblock https://dev.bukkit.org/projects/mineralmanager tylko ze te sa przestarzałe i moga nie dzialac , można by było wgrać nbtEditor (do tworzenia custom'owych spawnerow przedmiotów) i np. tworzysz pole z kartofla , 1 blok pod ziemia chowasz spawnery np ze swiniami , (aa tzeba by bylo dac plugin do kontrolowania dropow aby go wylaczyc< drop mozna dodac w nbtEditor) , oraz ustawiasz aby bloki kartofli by regenerowały sie co np 20s, a swinie respily 1/30s i teraz tak gracz moze albo zbierac marchewke z pola albo polowac na swinie .. proste a daje wiecej frajdy niz monotonne kopanie kopanie, i kopanie. i oczywiscie mozesz postawić w tym miejscu npc z dziennym zadaniem typu przynies mi 10 kartofli , lub jakimś bardziej rozwiniętym wielowątkowym z wieloma zakonczeniami.
  12. napisałem ci co zmienić, napisałem ci gdzie, a ty szukasz frajera ktory zrobi to za ciebie abys sie mógł pod tym podpisać i cieszyć "autorskim" pluginem ... https://www.dobre-ksiazki.com.pl/java-podstawy-p635246.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_product&gclid=EAIaIQobChMIk8H1zInn2AIVCRIbCh06sQGkEAQYAyABEgK99vD_BwE skoro problem pozostał proponuje dalej szukać błędu tym razem w braku podstawowej wiedzy z zakresu jezyka java , a ksiązka powinna znacząco pomóc
  13. podalem ci gdzie jest najpewniej blad :l zakladam ze znasz podstawy java i wiesz co to jest lista , wiesz zapewne też ze jesli nie podajesz argumentu tzn /komenda oznacza to ze liczba argumentow w tablicy bedzie rowna 0 , wiec jesli tablica == 0 to spelnione jest 0 <= 2 ... dodatkowo blad ArrayIndexOutOfBoundsException: 1 co samo w sobie mowi co sypie a sypie proba uzyskania elementu o indeksie 1 ze zbyt malej tablicy tzn tablica jest mniejsza od 2 elementow np posiada 0 lub 1 element a ty chcesz sie dobrac do nieistniejacego 2 elementu o w tym oto fragmencie Player other = Bukkit.getServer().getPlayer(args[1]); Odp. do 3. Co do messages to wolę żeby to jednak tak zostało :PP Po prostu mi to nie zawadza i lepiej mi się czyta kod :P Co do ColorChat to mam osobną klasę z zamienianiem & oraz § na kolor z czatu ;p nie jest to moze blad ale , lepiej jednak to zapisac do pola :l skoro i tak tego nie zmieniasz i wysyla zawsze to samo , a jak rozbudujesz plugin i zechce ci sie dodawac konfiguracje bedzie ci o wiele latwiej tym zarządzac bez zbednego grzebania w kodzie , dobry nawyk.
  14. NO XD

    1. to co robisz pewno jest nielegalne , a przynajmniej nieetyczne . 2. zakaz handlu na forum 3. lepiej kupić orginał < masz wsparcie od twórcy a czasami nawet darmowy upgrade pluginu do nowszej wersji o ile wyjdzie . 4. kupujac z spigot masz pewność że autor tematu (lub gdzies po dordze) nie dodal backdora jak sie dobrze poszuka to pewno mozna je odszukać za darmo, a tutaj płacisz teoretycznie za nic :/ tak jak z kontami do mc po 1PLN heh tak mi sie przypomniało ze potem jet placz (wlascicieli serwerów) ze nowsze wersje (mc) sa o kant dupy rozbić, heh a prawda jest taka że twórcom takich serwerów nie chce sie szukać lub trzeba zaplacić za aktualizacje ... leee najlepsza wersja to 1.7 potem to juz dnoooo (tak ogromne wparcie dla resourcepackow mozliwość dodania ponad 6K nowych modeli w tym modeli 3d , drzewka "osiagnieć" , możliwość puszczania muzyki z neta , niesamowity czat Json , ARMORstandy i wiele innych pomniejszych. ale co ja tam wiem nowe wersje sa gowniane

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 10732558
Tematy: 1524006
Użytkowników: 1192954
Najwięcej on-line: 42335
Najnowszy użytkownik: Partizanto
×