Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak stworzyć swój serwer Metin2?

Patytan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, na wstępie chciałbym zapytać, czy da się zrobić swój serwer prywatny metin2 ? Małymi kroczkami od podstaw na spokojnie .

Nie mam doświadczenia oraz pojęcia póki co na ten temat stawiania serwera prywatnego, aczkolwiek wiele pomysłów i doświadczenie kilkuletnie z gry oraz z różnych serwerów prywatnych. Nie jestem "Januszem" i nie myslę by zarobić tylko iwyłącznie i po to głównie stawiać serwer... Chciałbym postawić po prostu o tak mieć sadysfkację że coś fajnego zrobiło się samemu, ale tutaj pojawia się pytanie do was... Czy trzeba być jakimś programistą , informatykiem by taki serwer postawić ? Czy wystarczy doczytać poradników tutów i próbowac na spokojnie samemu krok po kroku.

Kolejne pytanie jest takie... Czy można na hamachi bawić się robieniem serwera .. w sensie że chce jakiegos npc dodać jakąs nową mape i tak dalej i czy mogę to zrobić na hamachi czy musze wykupic maszyne na dedyka ?

Opublikowano

Hej, tam mozna miec na hamachi, nie trzeba być zadnym znawcą na yt masz pełno tutow jak postawic takiego serwa

5597614610945701113729.jpeg

hit-games.eu Portal o grach mmo i nie tylko

Opublikowano

Możesz postawić serwer i na dedyku i na vps i na hamachi, każda z tych opcji ma tyle samo plusów i minusów. Żeby stworzyć swój serwer, nie trzeba mieć nawet żadnych specjalnych umiejętności, wystarczą Ci poradniki jak większości tutaj.

74f31dbf1675f.jpg