Skocz do zawartości

Funkcja używająca przedmiot - quest

Polecane posty

Witam, czy może ktoś mi pomóc stworzyć nową funkcje do questów?
Funkcja miałaby za zadanie używać itemu

 

coś na wzór pc.get_item np pc.use_item(id itemka które ma być użyte )

nie mam pojęcia jak do tego się zabrać a wydaje mi się to bardzo użyteczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

16 godzin temu, harnaś napisał:

przecież masz funkcje use ( when idPrzedmiotu.use begin)

 

Mu chodzi o funkcję, która sama użyje itemu a nie wykryje użycie itemu przez gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

np do game.py -> def OnUpdate

item_id = 27001
	inv_size =  5
  for slots in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*inv_size):
   itemVNum = player.GetItemIndex(slots)
    if itemVNum == item_id:
     net.SendItemUsePacket(slots)

zawsze można questem timer+pc.remove albo src ale tego ci nie mogę teraz zrobić bo nie mam dostępu do src ani komputera.  

 

 

Edytowano przez Intern

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

@MS-Dekadorno to jeśli tak to podałem mu odpowiedni kod jedyne co to przerobić na tablice i nie do def OnUpdate ale jakieś inne Def dopalacze(self): następnie odwołać się do tego  przez button albo klawisz self.dopalacze()

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)
8 godzin temu, MS-Dekador napisał:

Jemu zapewne chodzi o uzywanie dopalaczy :D

Nie mordeczko chodzi o buff system który jest w c++ jest on pod użycie itemku, a ja chciałem dodać to do całego pakietu który mam pod buttonem ( dużo różnych funkcji pod jeden button dlatego nie chcę tego robić itemem )

 

 

EDIT: ZAPOMNIAŁEM O PYTHONIE TAKŻE DZIĘKI ZA POMOC INTERN ODPOWIEDZIAŁ NA PYTANIE DZIĘKI WIELKIE WSZYSTKIM ZA POMOC INTERN DOSTANIESZ LIMIT JAK MI SIE ODNOWI

8 godzin temu, Intern napisał:

@MS-Dekadorno to jeśli tak to podałem mu odpowiedni kod jedyne co to przerobić na tablice i nie do def OnUpdate ale jakieś inne Def dopalacze(self): następnie odwołać się do tego  przez button albo klawisz self.dopalacze()

idiotyczne pytanie czy w kodzie który podałeś trzeba mieć dany item w ekwipunku? 

Edytowano przez neversayyes

Udostępnij ten post


Link to postu
14 godzin temu, neversayyes napisał:

idiotyczne pytanie czy w kodzie który podałeś trzeba mieć dany item w ekwipunku? 

Tak, kod przeszukuje wszystkie sloty w ekwipunku i jeśli na którymś znajdzie przedmiot o podanym id to go uzywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...