Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.

neversayyes

MPC User
Postmaker

Zawartość

800

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    800
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

42 Neutralny

1 obserwujący

O neversayyes

  • Ranga
    MPC User
  • Urodziny
  • Czas spędzony na forum Pokaż

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Praca
    Sport
    Muzyka
    Pomoc ludziom
  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

1104 wyświetleń profilu
  1. mam wszystko dostałem od gościa o nicku maiden napisz to moze ci udostepni
  2. Witam chciałem dodać do paska bocznego ten system: no niestety jest problem. Ten system jest pod klawisz a ja sie uczę python chciałbym wywołać go w grze po naciśnięciu przycisku w panelu bocznym więc do inventorywindow dodałe przycisk o nazwie afk sprawdziłem działa w grze teraz w uiinventory robię tak: dodaje: self.trybafk = self.GetChild2("afk") dodaje self.trybafk.SetEvent(ui.__mem_func__(self.AfkButton)) do constinfo dodałem AFK = 0 ale nie wiem jak przenieść definicje z game do uiinventory czy może mi ktos pomóc?
  3. Witam mam do was pytanie gdy chcę dodac do tego okna ( 1 ) item wyświetla mi się taki napis ( 2 ) jbc mam założony pas https://ibb.co/fV9ANF
  4. Witam dodaje sobie 5 strony ekwipunku zgodnie z poradnikiem dotyczącym 12 stron ( odjąłem nie potrzebne linijki ) ale non stop wywala mi jeden błąd: exchange.cpp: In member function 'bool CExchange::CheckSpace()': exchange.cpp:345: error: cannot convert 'CItem* [24]' to 'CItem*' in assignment tak wygląda mój exchange.cpp: https://pastebin.com/0GFdNgsq czy mogę prosić o pomoc?
  5. Temat można zamknąć sam znalazłem klienta WoM 2013.
  6. bardzo dziekuje za pomoc i odpowiedź @NoName#2 jeszcze pytanie zebym sie upewnił, zamiast UINT mam dawać USHORT a zamiast INT dawać SHORT?
  7. potrzebuje całego :/ F5
  8. czyli brak widocznosci zalozonych przedmiotow moze byc spowodowany złymi zmiennymi? (po prostu nie widzę założonych przedmiotów ale w eq je widzę) i czy do posiadania 5 strony wystarczy poradnik noname lekko zmodyfikowany ( o jedną stronę ) + zmiana wszystkich zmiennych związanych z inventory na word w plikach ktore wymieniłem? czy chodzi o zmienne z tego poradnika? http://freakgamers.org/threads/c-python-use-12-inventory-pages.3164/
  9. czy przypadkie nie trzeba zmieniac w char.h i char_item.cpp typu zmiennaj z byte na dword?
  10. https://pastebin.com/u8wtLbP1
  11. Witam moze ktos mi powiedzieć jak usunąć to pole zaznaczone na czerwono ( plik inventorywindow.py )

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0