Skocz do zawartości
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 741 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Witam słuchajcie jest taki problem mam kod który podpina pod wybrany przedmiot ( id ) jakieś efekty ( które sobie ustalę ) 

ale ja bym chciał aby dany efekt nie był nadawany przez przedmiot ( if (item->GetVnum() == IDITEMKA) tylko poprzez panel boczny 

i tutaj jest problem, bo wiem jak dodac przycisk do panelu bocznego. Ale nie wiem jak wywolac button przez source...

tutaj miałem dodać kod tylko w char_item.cpp a teraz nie mam pojęcia co zrobić, jak powiedzieć source że ma skontaktowac się z pythonem ( napisałem jak naprościej dałem radę )

 

proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Pani Kasia

Autor tematu Napisano (edytowany)

 

1 godzinę temu, Ups... napisał:

Ale, że jak? Napisz ten temat jeszcze raz...

Chce w source dodać pewien fragment kodu, opierający się na AddAffect ale nie wiem jak podpiąc to pod button ( przycisk nie klawisz na klawiaturze )w pythonie.
Chodzi o komunikacje pomiędzy klientem i source. 

 

Chodzi mi o to:

if (item->GetVnum() == 70418)
    {
        if (GetExchange() || GetMyShop() || GetShopOwner() || IsOpenSafebox() || IsCubeOpen())
        {
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nu poti folosi itemul cand ai o casuta deschisa");
            return false;
        }
        else
        {
            AddAffect(SKILL_HOSIN, POINT_RESIST_NORMAL_DAMAGE, 40, AFF_HOSIN, 360, 0, true, true);
            AddAffect(SKILL_REFLECT, POINT_REFLECT_MELEE, 40, AFF_BOHO, 360, 0, true, true);
            AddAffect(SKILL_GICHEON, POINT_CRITICAL_PCT, 40, AFF_GICHEON, 360, 0, true, true);
            item->SetCount(item->GetCount() - 1);
            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Ai primit 40% binecuvantare/forta/reflexie, buffurile tin 360secunde.");
        }
    }

 

 

Jest to stworzone pod itemek a ja chce zamienic to pod button

Edytowano przez neversayyes

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 29.08.2017 o 20:07, BezProcentów napisał:

W src możesz wywołać za pomocą chat type command

a czy mozesz podpowiedziec którymi plikami powinienem się zainteresować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Pod button podpinasz funkcję, którą napisałeś w source od binki, jej zadaniem bedzie wyslanie pakietu, a od strony source game, odbierasz pakiet i wywołujesz to co chcesz.

tips: "net.Send...", "HEADER_CG_.. "

Udostępnij ten post


Link to postu
16 godzin temu, NoName#2 napisał:

Pod button podpinasz funkcję, którą napisałeś w source od binki, jej zadaniem bedzie wyslanie pakietu, a od strony source game, odbierasz pakiet i wywołujesz to co chcesz.

tips: "net.Send...", "HEADER_CG_.. "

mówiłem już że jesteś genialny? 
JBC Działa dzięki slicznie <3<3<3<3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 741 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...