Skocz do zawartości

Technik/programista na twój serwer megadrop/easyhc.

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 750 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Cześć, tak jak w temacie. - zostanę technikiem/programistą na twoim serwerze/lub na serwerze który dopiero tworzysz.

Zacznijmy trochę od tego kim jestem, a raczej czym sie zajmuję.

- jestem technikiem serwerów minecraft od ponad 2-3lat,

- jestem programistą od ponad miesiąca, pisze z optymalizacją i z pełną konfiguracją .yml.

Czemu akurat ja?

Gram na serwerze pomagając graczom, szybko poprawiam błędy, nie jestem leniwy, bardzo chce mieć jakiś serwerek megadrop/easyhc.

Co oferuję?

- wiekszość autorskich pluginów (zoptymalizowanych) pod serwer easyhc/megadrop - nie wszystkie są jeszcze napisane!

- autorskiego anticrasha (blokuje wszystkie exploity)

- dobrze zkonfigurowanego anticheata

- zero skryptów

Czego oczekuję?

- min. 80 STAŁYCH graczy na serwerze (jeśli serwer dopiero tworzysz to bardzo dobrej reklamy)

- dobrej maszyny (najlepiej lobby, bungee, main, ale bez lobby i bungee też się obejdzie) - najlepiej jakiś vps.

- nie faworyzowania graczy

- administracji

- rangi technik/root/dev na serwerze.

- min. 14-15 lat.

- kultury osobistej

Mój pomysł na serwer megadrop/easyhc:

- duży drop

- rangi: vip, svip, sponsor.

- premiumcase (przyciąga duzo graczy)

- wersja 1.7.x-1.8.x - gra tutaj dalej najwięcej graczy na megadropach/easyhc, w każdej chwili będę mógł przerobić pluginy pod 1.8.8 jeśli będę chciał.

Jeśli megadrop/easyhc bedzie mialo coraz wiecej graczy to mozna pomyslec o jakims serwerze pvp, wszystkie pliki moge napisac.

Jeśli chodzi ci tylko o to, aby dostać moje pluginy - będzie jakaś maszyna, wgram pluginy, ty sobie je pobierzesz i nagle kontakt sie urwie - to sie mylisz, nie dam sie tak oszukać :).

Po więcej zapraszam na pw, (kontakt również podaje na pw)