Skocz do zawartości

Drużyny

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 762 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam, potrzebuje skryptu na drużyny, który wyglądał by tak:

- Gracz ma w ekwipunku 4 bloki i po kliknięciu w jakis przydziela go do druzyny (tak, to jest łatwe), ale jeżeli ktoś nie wybrał druzyny, to po odliczaniu do 15 przydziela go do losowej.

Edytowano przez _space_

-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

# do something... np. dolaczenie do areny czy cus...
set slot 9 of player's hand bar to blue wool named "Druzyna niebieskich" #' fix bug syntax
set slot 8 of player's hand bar to red wool named "Druzyna czerwonych"r #' fix bug syntax
# do something...

on click:
	if tool of player is blue wool named "Druzyna niebieskich":
		cancel event
		remove blue wool from the player
		set {druzyna::%player%} to "niebiescy"
	if tool of player is red wool named "Druzyna czerwonych":
		cancel event
		remove red wool from the player
		set {druzyna::%player%} to "czerwoni"
	# do something...

Resztę wełn możesz ustawić sam, wzór masz, więc dla chcącego nic trudnego! :D


Uważam, że poziom mojej inteligencji nie przekracza poziomu inteligencji przeciętnego człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)

@JimForceŚwietnie, tylko zrobienie tego zajęłoby mi mniej czasu niż napisanie tego tematu. Chodzi mi o to:

1 godzinę temu, _space_ napisał:

ale jeżeli ktoś nie wybrał druzyny, to po odliczaniu do 15 przydziela go do losowej.

A i bym zapomniał, każda drużyna ma X miejsc, więc tych co nie wybrali przydziela do pustych druzyn

Edytowano przez _space_

-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Ale od czego 15 sekund w tym problem ;/


Uważam, że poziom mojej inteligencji nie przekracza poziomu inteligencji przeciętnego człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehm, załóżmy, że po prostu napisze komende /xyz i włącza się stoper, który liczy do 15 i gracze, którzy mają już wełne wybierają druzyny, a ci którzy nie wybrali w ciągu 15 sekund żadnej, to po prostu są przydzielani do pierwszej wolnej (każda np. 2 sloty).


-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
variables:
	{druzyna::%player%} = "brak"
	{wybieranie::druzyny::status::%player%} = false
	{wybieranie::druzyny::timer::%player%} = 0
command /xyz:
	trigger:
		if {wybieranie::druzyny::status::%player%} is false:
			set {wybieranie::druzyny::%player%} to true
			set {wybieranie::druzyny::timer::%player%} to 15
			set slot 9 of player's hand bar to blue wool named "Druzyna niebieskich" #' fix bug syntax
			set slot 8 of player's hand bar to red wool named "Druzyna czerwonych"r #' fix bug syntax
			#set slot 7 6 of player's hand bar... jesli dodajesz
		else:
			send "Juz mozesz wybierac druzyne" to the player
every second:
	loop all players:
		if {wybieranie::druzyny::status::%loop-player%} is true:
			if {wybieranie::druzyny::timer::%loop-player%} > 0:
				subtract 1 from {wybieranie::druzyny::timer::%loop-player%}
				if loop-player doesn't have blue wool named "Druzyna niebieskich": #'
					add blue wool named "Druzyna niebieskich" to the loop-player
					if loop-player have red wool named "Druzyna czerwonych":
						add red wool named "Druzyna czerwonych" to the loop-player
						#if loop-player have <welna> named "<nazwa>"; jesli dodajesz
				if {wybieranie::druzyny::timer::%loop-player%} <= 0:
						set {wybieranie::druzyny::status::%loop-player%} to false
						loop 60 times:
							remove all blue wool named "Druzyna niebieskich" from the loop-player
							remove all red wool named "Druzyna czerwonych" from the loop-player
							# tu dodajesz welny jesli chcesz
							wait 1 seconds
						if {druzyna::%player%} is "brak":
							set {_num} to a random integer between 1 and 2 # tu 2  4 jesli dodajesz
							if {_num} = 1:
								set {druzyna::%loop-player%} to "czerwoni"
							if {_num} = 2:
								set {druzyna::%loop-player%} to "niebiescy"
							# tu dopisujesz jak chcesz dodac
						
on click:
	if tool of player is blue wool named "Druzyna niebieskich":
		cancel event
		remove blue wool from the player
		set {druzyna::%player%} to "niebiescy"
	if tool of player is red wool named "Druzyna czerwonych":
		cancel event
		remove red wool from the player
		set {druzyna::%player%} to "czerwoni"

Trzymaj :D


Uważam, że poziom mojej inteligencji nie przekracza poziomu inteligencji przeciętnego człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Po wykonaniu komendy dodajesz 1 do zmiennej z ilością graczy, a przed tym dajesz if, który będzie sprawdzał czy zmienna nie przekracza maksymalnej ilości graczy.


Uważam, że poziom mojej inteligencji nie przekracza poziomu inteligencji przeciętnego człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 762 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...