Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w wyborze nowego laptopa

Alitarnor123

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Proszę Was o pomoc w wyborze zakupu nowego laptopa. Chciałbym zamknąć się w kwocie do 2000 zł, jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o te tematy, a z tego kupno laptopa w media expert czy innych marketach byłoby sporym przepłaceniem. Z góry dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano

Witam, myślę że ten temat pomoże Ci dobrać odpowiedni sprzęt w marketach często są droższe sprzęty.

Wypełnij wzór 

1) Kwota przeznaczona na zakup:

2) Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość):

3) Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.)

4) Wymagania specjalne (np. matowa matryca.):

5) Osobiste preferencje:

6) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego)

Masz problem z wyborem laptopa czy komputera? >Napisz do mnie<

Opublikowano

Witam. Już wypełniam podany wzór ;) 

1) do 2200 

2) 15-17

3) 

4) brak

5) Laptop ma działać płynnie, nie zacinać się na programach typu libre office i posiadać w miare ładną grafikę

6) Windows 8/10

Dziękuje za każdą poradę, jak mówiłem jestem laikiem i nie znam się na takich rzeczach. Pozdrawiam serdecznie :)

Opublikowano

Lenovo V310-15 i3-7100U/8GB/1000/DVD-RW/Win10 FHD
Matryca FULL HD matowa zapewni większy obszar robocyz lepszy komfort pracy, procesor 7 generacji, miejsce na dysk SSD m.2, Windows 10.

Acer Aspire 3 i3-6006U/8GB/500/Win10 FHD