Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gram w metin 2 i od jakiś 4 - miesięcy loga mnie jak expie (tylko na boju) i jak wale metka nie gram na żadnych hakach czego to jest wina???

Z góry dzięki za odpowiedz (^_^)

Opublikowano

"Gram w metina od 2, i od 4 miesiecy mnie loga" Od czego grasz? Jak ty expisz jak Cie ciagle loga? I to od 4 miesiecy!

Opisz swoj komputer, i gdzie grasz? PRV? Czy jakis global ? Jaki masz internet i jaka predkosc

Opublikowano

Sory za pisownie ale chodziło o to "ze grałem w metina jakieś 2 lata ale od jakiś 4 miesięcy loga jak expie i metki wale"

Komp

1gb ram

karta geforce 5200 128mb

procek Pentium 4 2,4 ghz

Na PL serwer 14 (kirian)

Net mam radiowkie 512kb/s

Opublikowano

A kompoter kiedyś formatowałeś? Tzn. dysk? Robiles reinstalke windowsa? Może jakieś wirusy, niekiedy nawet Dobry AntyVir nie pomoże, no i przyczyną może być też slaby internet, 512kb/s z radiówki, to może nie wystarczyć, Jak expisz to nie exp na CH ktore są busy, exp na normal najlepiej ch3/ch4

Opublikowano

Ale powiedz mi najpierw czy komputer Ci się "tnie" lub "zacina" ? Gorzje chodzi od tego jakiego miales na poczatku (nowego)?

Opublikowano

Pewnie zaśmieciłeś komputer, pamiętaj! Nigdy nic nie instaluj na dysku C, zawsze na innych dyskach, na dysku c (zazwyczaj) jest Zainstalowanyu Windows, i jeżeli instalujemy na dysku C, lub też mamy bardzo zaśmiecony pulpit, to bardzo spowalnia Procesor, ram, i dlatego komputer wolniej "chodzi"

Opublikowano

Net trochę wolny. :)